.... dag is alweer bijna om..... waar blijft ie toch
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-11 23:09
18 april (om 4.44u om precies te zijn ) is het weer volle maan denk dat ik me daar maar op focus al heeft ze de vorige keer ook niet naar de maan geluisterd (was 19 mrt)
jeetje hey ik heb echt respect voor jou geduld ik zou gek wordennnnnnnn
Zie je al wel wat meer veranderingen aan je merrie?
irishcobje
Geplaatst: 17-04-11 09:45
zou wel een mooie dag zijn om te bevallen (ben ik namelijk ook jarig). even serieus zijn er nog helemaal geen veranderingen in de uiers enzo.
ben zo nieuwsgierig wat er uit komt .(kun je nagaan hoe jij je moet voelen) ja een veulen natuurlijk maar bedoel kwa aftekening en kleur . heb gestemd op zwartbont hengstje.
heb sayla vorig jaar in het echt gezien op de keuring in wijchen en vond haar een supermooie merrie (echt helemaal mijn smaak).
nou kom op sayla en laat ons maar vooral je eigenaresse niet langer in spanning en laat ons je mooie kunstwerk maar zien.
Misschien een nieuwe tactiek uitproberen? Paard ligt, jij springt op de buik
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-11 09:41
Vannacht/ vanochtend dacht ik zowaar ff dat veulie ging komen Ze kon der draai niet vinden bij het liggen en keer regelmatig naar der buik... om vervolgens dus wel gewoon te gaan slapen 's Ochtends dus ook nog een keer toen heb ik echt best lang cam zitten staren, maar nee hoor ze werd gewoon weer rustig ipv dat het doorzette...
Uier vanochtend eindelijk ook aan achterkant wat meer gevuld (dat waren 1st nog gewoon vouwen), maar nog steeds niet vol (maar niet elk paard krijgt dubbel D) en geen hars/ melkdruppels of zo...
"lotgenoots" merrie is op dag 384 bevallen van gezond hengstveulen, da's nog 9 dagen
Als het nog 9 dagen zou duren dan kan je die ook wel volhouden haha,je wacht nu al zó lang,kunnen die paar dagen er ook nog wel bij.
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-11 09:53
Weet ik niet hoor
Ik wordt elke nacht tussen 4-6 wel 1 of meerdere keren gebeld
en daarnaast had ik t/m half april "gerekend" en tot die tijd op werk e.e.a. geregeld omtrent verlof/ thuiswerk e.d. en nu moest ik afgelopen week alweer 2x Utrecht en 1x Eindhoven waardoor ik niet 123 naar huis zou kunnen en daarnaast stromen de nieuwe werkzaamheden dus ook weer binnen...
Verder heb ik aankomende woensdag weer een examen voor werk en daar moet ik ook ff voor gaan zitten
Tja en hier was dus ook de planning dat ik rondom het veulen vrij kon nemen om te genieten Nu kan ik dat waarschijnlijk/ hopelijk nog wel wat regelen ...al zijn er natuurlijk wel ook nog veel meer verlofaanvragen rondom de meivakantie... oa mijn directe collega heeft vrij vanaf pasen... en had dus juist ook al mijn werk zo ingedeeld/ verdeeld met collega dat ik afgelopen periode makkelijk vrij kon pakken en niet gerekend op ook nog komende tijd
[edit] Wil verder niet zeuren , omdat ik weet dat ik eigenlijk echt súper veel met bedrijf kan regelen, maarja ik fok maar 1x veulie en had dan toch graag die 1ste tijd er enorm van willen genieten en nu wordt t weer steeds drukker op werk en ivm vakantieperiode zal dat nu toch lastiger gaan...
Laatst bijgewerkt door grid op 18-04-11 10:20, in het totaal 3 keer bewerkt
Vervelend is dat TS! Ik hoop ook mijn veulen komend weekend te mogen verwelkomen, dan ben ik nl 5 dagen vrij... Tja, je hebt het niet voor het zeggen.... Ik hoop voor jou dat jouw merrie nu ook aandrang krijgt met het mooie,warme weer; kun jij weer rustig slapen
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-11 09:59
Thanks ik hoop het en voor jou ook dat je lekker met je vrije dagen ervan kunt genieten
Ja die bedoel ik.... Maar record breken, zo bedoel ik het ook niet.... Ik was gewoon benieuwd hoe lang die van jou nu dragende is... Mijn merrie was precies op exacte datum bevallen van gezonde hengstveulen...