Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Starlight01 schreef:Toen Audrey de foto van de scan heeft genomen in de dierenkliniek was ik erbij. Ze zag zo rood als is iets van vreugede. herinner mij het nog heel goed dat ze naar Ester heeft gebeld. Een beeld dat ik niet vlug zal vergeten. De vreugde van Audrey.
Zoals men kan zien zijn er ook heel leuke dingen in het leven. De verwekking van een toekomstig nieuw leventje.
Ik heb dit veulengtje zien maken, de scan meegemaakt. jammer dat ik de bavaliing niet kan meemaken Esther.
Je bent er bijna, niet lang meer en dan is dit topic volledig dat is nu de foto die nu nog ontbreekt.
Redneck1 schreef:[Toen Audrey de foto van de scan heeft genomen in de dierenkliniek was ik erbij. Ze zag zo rood als is iets van vreugede. herinner mij het nog heel goed dat ze naar Ester heeft gebeld. Een beeld dat ik niet vlug zal vergeten. De vreugde van Audrey.
Zoals men kan zien zijn er ook heel leuke dingen in het leven. De verwekking van een toekomstig nieuw leventje.
Ik heb dit veulengtje zien maken, de scan meegemaakt. jammer dat ik de bavaliing niet kan meemaken Esther.
Je bent er bijna, niet lang meer en dan is dit topic volledig dat is nu de foto die nu nog ontbreekt.
stal_HD schreef:bij mij dragen ze gemiddeld 320 dagen. normaal gaan de mensen uit van 340 dagen dracht. dus is 320 dagen ook drie weken eerder. snappie