spannend straks heb jij toch nog eerder een veulen dan wij
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-11 09:55
wieweet, merries zijn zó onvoorspelbaar vanmorgen was de uier weer een klein beetje voller
violente
Geplaatst: 16-05-11 16:35
Oe, wat spannend Jolan. Nog even wachten op lekker weer en dan uitpoepen maar Tammara
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-11 16:45
ja idd, het is koud en het regent hier de hele dag al, we hadden het wel nodig hoor, maar voor een veulen wel heel koud, laat haar nog maar een poosje wachten dan
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-11 00:03
er zit momenteel weinig verandering in tammara, we wachten dus nog gewoon een poosje
het is toch echt spannend wie dan het eerst het veulen heeft, bij ons lijkt het er nog niet echt op maar ik zei al van het weekend wordt het warm dus dan is de kans groot
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-11 10:11
haha, ja we hebben wel wensen hoor, zilver, meisje, stippels......
joysjuh1987
Geplaatst: 19-05-11 10:14
idd
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-11 11:31
haha joyce, jij hebt dek ik ongeveer dezelfde wensen he? en ook dezelfde kans daarop
Ja daar lijkt het wel op, Merrie ik silver appie met stip en papa is appalosa dus ik denk dat ons lijkste het zelfde is misschien moeten we daarom zo lang wachten stip voor stip zetten is erg veel werk
violente
Geplaatst: 19-05-11 13:14
Jullie lekker regen! Hier op een druppeltje na echt niets gehad. Het ziet ernaar uit dat Mirte geen weide met gras zal hebben als het veulen er is. Het is niet anders. Het is hier echt gortdroog. Laat Tammara ons eens gauw verrassen! Tijd voor een mooi merrieveulen!!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-11 19:28
ik was de hele dag bijna weggeweest met esther naar de nmprs toiletteercursus , en toen zei mijn man, dat hij écht dacht dat tammara vanmiddag zou gaan bevallen, ze lag in de wei , te steunen en te puffen, hij liep naar haar toe en ze bleef gewoon doorgaan, na een poosje werd ze weer rustig en ging ze gewoon weer staan gras eten, zou het veulen gedraaid zijn? ik denk het wel, en dat gebeurt volgens mij altijd een week voor de bevalling? of zit ik dan mis, ik ben héél benieuwd, ze zit nu op dag 321
Tjinta
Geplaatst: 21-05-11 19:34
Ja dat was vast het draaien van het veulen! Of het een week voor de bevalling is weet ik niet zeker, maar echt lang zal het nu niet meer duren.
Spannend en succes met het waken. Ik duim voor een gaaf veulentje.
ow spannend ik denk echt dat jij eerder een veulen hebt al is mijn merrie vandaag 349 dagen die heeft nog geen verschijnselen iets uier is het enige
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-11 20:23
joyce, 349 dagen al? dan word het ook eens tijd voor belle hoor, maar het word hier zéker spannend, baal wel dat ik morgen de hele dag weg ben
dank je kaotictjinta , we houden haar goed in de gaten hoor, morgen maar even de buren inschakelen
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-11 20:20
ik heb zo het idee dat tammara wat vorderingen maakt, veel plassen, vaak poepen, staart vaak afhouden, buik is flink gezakt, och het ziet er gewoon zielig uit ze is echt enorm, ben nu wel heel benieuwd wat draak erin gestopt heeft, ze is ook snel moe en staat veel te zuchten, of ja zuchten, het is meer zwaar ademen lijkt wel, maar de uier is nog niet heel dik, zou meer in mogen, ik hou haar maar goed in de gaten
gisteren stond ze echt raar door haar benen te zakken en staart afhouden, weinig uier maar toch dacht ik dat het snel kwam, zaterdag was ze nog erger, toen ging ze liggen puffen alsof ze weeen had, vandaag staat ze weer gewoon met de snoet aan de grond, niet erg veel verandering, maar ondertussen is ze deze week wel heel onrustig, uier vult wel wat maar nog lang niet vol
xElienx
Geplaatst: 24-05-11 15:19
ik denk dat ze nog bezig is met de generale repetitie. sil had er ook een dag of 2-3 last van.......maar je weet maar nooit