Om even op een eerdere vraag terug te komen: het Fries Paarden Stamboek registreert geen kruisingen dus daar kun je niet terecht. Maar het blijft een leuk veulen met een aparte kleur!
Peterina
Geplaatst: 26-11-10 12:29
Omdat de hengst ggk is bij het Royal Belgian Palomino Stamboek kan het veulen zonder enige probleem daar geregistreerd worden en het nodige papieren en paspoort krijgen.
Mooi apart veulen zeg! Ben benieuwd hoe tie uitgroeit! Als je hem hengst houdt ga je hem dan laten dekken? :p Ik heb nog wel een leuke merrie (op dit moment ook nog veulen) :p
fokkerstrots
Geplaatst: 26-11-10 14:57
Wat een plaaaaaaaatje! Kan hij ook 'Fries' bewegen? Durf het bijna niet te vragen...maar kun je een clipje maken en plaatsen?
Het is hier al vaker gevraagd, maar wat voor afstamming heeft de moeder?
Over die plekjes in de sprongen vh veulen. Dat zijn waarschijnlijk "scheurplekjes" vh groeien. Die zie je vaak bij Friese veulens. Beetje blauw erop, anders gaat het misschien ontsteken.
jaaa, eindelijk heb ik mezelf de tijd gegeven om eens te antwoorden!!
allereerst: de afstamming: de vader van de moeder is Zorro fan Kolderveen. verder vind ik de afstamming niet meteen terug... de vader is Ismir du tilleul, vader van Ismir is Domino du tilleul en moeder van ismir is my lady.
dan: ik vind wel dat je iets van fries in zijn bewegingen ziet. Wil al lang een filmpje maken, maar hij staat er altijd zo rustig bij buiten Ik zal een met mijn hond langstgaan, heb al gemerkt dat hij dat wel spannend vond, en dat hij dan echt mooi kan draven (eerder huppelen) Momenteel ligt er hier sneeuw, dus ga ik nog even wachten. maar filmpje komt zeker! (wil het zelf ook )
En dan eindelijk....: de foto's veel plezier ermee!
hier foto's van de eerste dag bij ons..
dan enkele actiefoto's
even stoer doen
en dan een grote galopsprong!
kijk mij eens!
heb gisteren een vriend van me mee gegijzeld om eens foto's samen te maken, Pelle en ik samen in de sneeuw brrr wat was het koud! maar leuk
de afsluiter!
nu heb ik nog een vraagje... waar kan ik het best een nieuw topic maken voor foto's? want vind het wel wat stom dat ze hier op het einde komen, maar weet niet juist waar ik ze kan plaatsen... groetjes
(hihi en Laraax nee hoor! hij blijft hier!! of ik zet er een alarmsysteem op.... op een of andere manier )