wat een mooi veulen is het toch! is ze inmiddels al door de veulenvacht heen? Op de laatste foto's lijkt het nog wel mee te vallen hoe snel ze schimmel wordt. Zou tof zijn als ze deze kleur houdt, maar zal wel niet.
Het hoeft niet snel te gaan, maar met zo'n brilletje gaat het toch meestal wel snel, die van mij was met 3 maanden voor de helft wit, en de helft bruin. Foto's heb ik op verzoek.
Fotos komen binnenkort! Ze heeft al meer wit op haar hoofd! Ze heeft nog maar een beetje dat haar veulenvacht los laat. Maar, op haar donker bruine vlekken. komen weer zwarte vlekken! dus het kan dat dat donkerbruine wit word, en dat die zwarte vlekjes blijven !
Nu is het echt tijd om foto's te maken. Ha ha, ze is nu al redelijk wit aan het worden, maar krijgt hieronder weer andere vlekken! Zodra er nieuwe fotos zijn, komt er een nieuw topic!
poef dat is al lang geleden maar niet schimmel geworden?
lieke123
Geplaatst: 23-05-11 19:27
Wat een scheetje!
LoveUggs
Geplaatst: 23-05-11 19:27
Waaaauw! Ik weet wat je daar van kan verwachten zo ongeveer... Kan alleen geen voorbeeld foto vinden.. Maar stel je anders maar een soort Knabstrupper voor... (qua uiterlijk!)