Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ze wou ook Lola haar brokjes opeten en trok met zijn poten de hele bak naar zich toe
. Ze moeten dus wel appart gevoerd want samen werkt niet, ze eten elkaars eten op, maar ik zal wel nog eens een foto ervan maken want het is wel erg schattig een konijnhoofd en paardenhoofd samen in een bak met voer
.

dan ben ik namelijk jarig haha.
ik volg! 
.
. Maar ik ben het nog aan het uitzoeken, weet iemand misschien een goede webcam die niet al te duur is en ook op internet te zien is?
.
kleinvosje schreef:Haha, aan de tijd van je post te zien, lig je al de hele nacht naar de webcam te kijken
. Ik ga zo lekker slapen.
. 

(ze keek ook net naar rechts he, dus drukte de buik links eruit)

. Met een stethoscoop lukt me dus echt niet, ik denk dat een doppler ook erg moeilijk word met al die darmgeluiden, dat ding zal echt op hol slaan dan.
, ik kan ze dus echt niet samen in een box voeren. Het konijn vind het eten van Lola vele malen lekkerder als haar eigen en doet er alles aan dat te krijgen ook, zelfs als ik de voerbak hoog vasthou voor Lola springt het konijn omhoog en wil de bak naar beneden trekken
Echt hilarisch om te zien maar niet zo praktisch dus Lola mag lekker buiten in alle rust haar eten opeten terweil het konijn in de box blijft totdat ze klaar is
. Ik ben er voor het eerst echt eens voor gaan zitten en haar buik lekker gaan aaien, en ineens voelde ik duidelijk en best behoorlijk hard de schopjes van het veulentje, het was overduidelijk, je kan echt contact maken, net zoals bij je eigen baby als je zwanger bent, een beetje zachtjes duwen en dan krijg je reactie terug, wat een geweldig mooi moment was dat, ben er behoorlijk ontroerd door, dit was de eerste keer dat ik het echt geprobeerd heb en dus de eerste keer dat ik het voelde. Zo ontzettend prachtig om dat wondertje in de buik te voelen, maar wat mis ik dat zelf enorm...
Kan me voorstellen dat het heel ontroerend maar ook een klein beetje pijnlijk is.
Kan je anders niet een kleine speciekuip op z'n kop zetten en daar een gat in maken zodat het konijn daar altijd veilig in kan zitten? Het zijn immers allebei dieren die behoefte hebben aan gezelschap
. 
Manda schreef:Dus dan zou je er eigenlijk vanuit kunnen gaan dat ze toch wel van de laatste dekking drachtig is geworden en niet van de eerste, toch? Ik zal dat morgen eens navragen bij de dierenarts. Als dat zo is heb ik in ieder geval zekerheid dat ze echt van de laatste dekking drachtig is geworden!

(kijk hoe ze naar elkaar kijken
) Ze krijgen daarom nu ook echt appart te eten
. Ik moet het konijn echt in de box laten want hij raced gelijk naar Lola haar bak als ze beide loslopen en dan eten krijgen. Kennerlijk is paardenbiks lekkerder als konijnenvoer. 
.
. Iemand had haar gestolen uit het tuinhuisje en ze was met geen mogelijkheid terug te vinden, ik had zefs op bokt een topic ervan gemaakt met gezocht, dat was echt frustrerend joh haha. En de buren maar zeggen dat dat wel te verwachten was als je met zo´n schattig paardje door de buurt gaat wandelen. Er zit al een slot op het tuinhuisje die altijd op slot gaat als ik weg ga, maar ik denk dat ik er nog maar eentje opzet
. Maar dan wel met mijn telefoonnummer op het huisje geplakt voor als er iets is en ze moeten er met spoed in heb ik ergens wel een sleutel verstopt op een geheim plekje of bij de buren
.
.