Dat lijkt me nog geen uier om al iets te komen, maar ja, het kan altijd erg rap gaan hé met paarden!!! Ben al benieuwd wat hieruit komt!!! Veel succes!
Manda
Geplaatst: 15-03-10 15:39
Zo spannend zeg, vorig jaar had ze meer uier rond deze tijd of niet? Misschien draagt ze wel over dit jaar
ze lijkt er nog niet erg veel last van te hebben. vorige keer merkte je echt dat ze het zat was. alleen gaat ze tijdens het wandellen soms ineens stil staan. dan kijkt ze heeel erg moeilijk (sil heeft echt gezichtsuitdrukkingen ), wacht een minuutje en loopt weer vrolijk verder.
Elien, Silver wordt steeds mooier met de jaren! Ik ben enorm benieuwd wat voor prachtig veulen hier uit gaat komen! Hopelijk net zo'n bijzonder paardje als Mylo
Manda
Geplaatst: 16-03-10 23:37
Gelukkig heeft ze het (nog) niet zwaar met de dracht. Misschien omdat alles al eens opgerekt is dat het nu makkelijker is? Of een rustiger veulentje
bedankt Ingmar ze zou er bijna van naast dr hoefjes gaan lopen
Anna, veulentje id volgens mij wel wat rustiger dan Mylo. ik weet nog dat ik in de stress raakte toen ik het veulen 3 dagen niet meer gevoelt had achteraf bleek dat dat vaak zo is vlak voor de bevalling. hadden ze me toen eerder mogen vertellen, want daar was Mylo ineens haha
nu voel ik het veulen lang niet altijd als ik ga voelen. een tijd terug voelde ik hem wel elke dag, daarna en hele tijd niks meer gevoelt, en nu voel ik hem weer wat vaker bewegen. het zal nog wel zwaar worden hoor. vorige keer waren vooral de laatste 2 weken zwaar. maar ze heeft er sowieso tijdens de hele dracht meer last van gehad. ze had echt enorm veel last van stemmingswisselingen ( ) zo kende ik dr helemaal niet. nu is ze alleen vreselijk aanhankelijk.
De vorige keer had ze het inderdaad erg zwaar, dat herinner ik me nog.
Enne.. Gefeliciteerd met je verjaardag!
Manda
Geplaatst: 17-03-10 13:44
Sommigen krijgen ook echt zo´n enorme buik en anderen blijven bescheiden en uiteindelijk komt er hetzelfde uit . Net als bij mensen. Ik kan me nog herinneren van zwangerschapszwemmen. Ikzelf bleef gewoon slank met best bescheiden buikje, en iemand die ik daar had leren kennen had me toch een dikke buik!!!!! En echt super grappig, mijn baby was zwaarder dan de hare Sil heeft ook echt een enorme buik , zul je zien dat er straks zo´n frummeltje uitkomt, alleen benen ofzo.
net even een kwartiertje bij sil in de stal gezeten. ze was net anders dan anders. oortjes wat naar achteren, zielige oogjes, liep weg van dr eten. ik heb het veulen nu ook voor het eerst zien bewegen, er ging ook meteen een hele trilling door sil's lijfje, een soort schrok. daarna ging ze ook naar dr buik trappen. dat had ik dr ook nog niet zien doen. dr buik begint nu ook van vorm te veranderen. net voor de bovenkant van de flanken begint ze in te vallen.
nu op de camera zie ik ook dat ze wat onrustiger is. rondje door de stal, beetje zwiepen met dr staart.
yashilha
Geplaatst: 19-03-10 08:54
Spannend Wie weet is er straks zo'n kleine hummel Heel veel succes gewenst iniedergeval
ik denk dat ze hem nog wel een tijdje binnen houd hoor maar er beginnen wel langzaam steeds meer vorderingen te komen.
ik had touwens ook even de slapte van haar staart getest, maar die kan ik verticaal omhoog krijgen, tot ik weerstand kreeg. volgens mij vond ze het gewoon lekker gek beest
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-10 14:48
dekje (denk alleen wel dat hij iets wat aan de grote kant is voor het begin, maar kan hem natuurlijk ook ietsje innemen)