Iris blijft ons dus nog heerlijk in spanning houden! Hopelijk duurt het waken voor jou niet lang meer zodat je wat bij kan slapen
Eponastable
Geplaatst: 02-04-12 09:24
Veel sterkte Esther... het moet je enorm pijn gedaan hebben meis... als ik zie hoe ze bij jou zijn kan ik maar één ding zeggen! ze hebben het héél goed bij jou en wees gerust alle beestjes die ons te vroeg verlaten die waken over ons.
Dikke knuffel!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-12 09:29
Het is altijd zo'n lief dier geweest en ik vind het dan zo jammer dat het op zo'n manier moet eindigen, toch nog ellende op het laatst en dat vind ik naar. Ik weet wel gelijk wat me te wachten staat dadelijk met Bassenqua
Als Iris nou dadelijk gaat bevallen dan verzet dat de gedachten even, dus iris..............................
wauw, we zitten al aan pagina 79... we gaan nog aan 3 topics komen
ievie
Geplaatst: 02-04-12 12:10
Hmm wat een naar bericht zeg, ook al is het niet je eigen hond. Sterkte! En hoop met de anderen dat Iris vandaag toch iets laat zien..
stal_HD
Geplaatst: 02-04-12 12:15
Esther en jack. En dat dat nou net moet gebeuren als de baasjes niet thuis zijn. Niet leuk zoiets. Hopelijk komt het veulen nu eens snel en heb je inderdaad iets om je zinnen te verzetten.
Heel veel sterkte. Nooit leuk om een dier te laten gaan waar je om geeft. En daar hoeft het niet je eigen hond voor te zijn. Hopelijk zet Iris vandaag (of heel snel) een nieuw leven op de wereld.
Sparky10
Geplaatst: 02-04-12 14:19
nou jakkes dat is dan niet leuk nee voor jullie niet en ook niet voor de eigenaren zure thuiskomst uiteraard! maar neem aan dat jullie het diertje alle liefde hebben gegeven voor de eigenaren top! mocht ik ooit mijn hondjes in een pension moeten hebben voor een vakantie weet ik je te vinden!
iris laat de kleine maar komen beetje vreugde!
Hoezo weet je wat je te wachten staat met bassenqua? is die oud of ziek nee toch?? ik moet er ook niet 1 denken 1 van onze kanjers te moeten laten gaan...
Haha nee ze mag best voor deel drie bevallen hoor we gaan zeer waarschijnlijk toch wel door in deel drie want wel willen dan natuurlijk wel update over het lang verwachte veulen!