Proficiat met dit mooie veulentje. Het was spannend om de bevalling te volgen maar alles is gelukkig goed gegaan. Het veulentje ziet er even speels uit als de mama, wat een schatje!
Vanneke: alweer een mooi veulentje van Silverado. Proficiat!
Ooohhw, ik was net naar bed toen het hele gebeuren begon, jammer!
Maarrr, ik heb net even op de cam gespiekt en wat een mooi veulentje zeg! GEFELICITEERD!!! Fijn dat die kleine zich eindelijk aan de wereld laat zien!
yashilha
Geplaatst: 16-04-10 08:53
Gefeliciteerd!! Wat een prachtig veulen Echt geweldig getekend
Nousa
Geplaatst: 16-04-10 08:54
Bedankt dat je ons dit allemaal hebt willen laten zien . Ik lag helaas al te slapen maar het eerste wat ik elke ochtend doe (en blijf doen zolang ze bij jou thuis staan) is even kijken. Eindelijk is het er dan en hoe?! Ze is echt prachtig en haar naam is perfect!
Wat een ander net al zei "het is net op Liam haar heeft geverfd"! Zit nu naar dr te kijken op de cam en ze rent of rond of ze is lekker aan het drinken. Lijkt mij een enorm gelukkig veulen !
Heel veel geluk met je twee mooie meiden (en nijn die er volgens mij, gezien de vlekken, toch ook echt wat mee te maken heeft gehad haha)!
Gefeliciteerd!!!! wat een mooi veulentje, lijkt wel verdacht veel op nijn.
Iriscope
Geplaatst: 16-04-10 09:11
oliebol, bevalling gemist! Gefeliciteerd!
juleke
Geplaatst: 16-04-10 09:12
Gefeliciteerd met dit prachtige veulen!! Ze is het wachten meer dan waard denk ik! Je zegt dat je moeder en veulen wat alleen laat om ze rust te gunnen, ik hoop dat je zelf nu ook wat rust kan krijgen! Het was voor jou toch een spannende tijd met veel bezorgdheden (en dat is zeer begrijpelijk!). Geniet nu zelf ook maar ten volle van dit kleine wondertje.
Wat een lief veulen en een super mooie naam en die aftekening is ook helemaal geweldig GEFELICITEERD
Suzanne F.
Geplaatst: 16-04-10 09:20
Gefeliciteerd Manda!!! Wat een schatje!! Ze lijkt echt veel op Nijn zo met die vlekken, wat leuk!! Wat een mooie namen! Ik dacht eerst ook dat ze 9 heette, ik vroeg me al af waarom. Maar het is op zijn nederlands uitgesproken.
Wat een aparte tekening zeg!!
stoer
Geplaatst: 16-04-10 09:22
Ik lees al mee vanaf pagina 1, wat een verhaal zeg. Heb echt heel veel respect voor hoe jij hier allemaal mee omgaat.. Wat een verlies en wat heeft dit veulentje een speciale betekenis.. Ik hoop dat je het straks allemaal een plekje kan geven, en dat je kan genieten van dit prachtige veulentje..
Elinaa
Geplaatst: 16-04-10 09:31
Van harte gefeliciteerd zie je wel dat alles goed zou komen !!! Wat een prachtig veulentje zeg, en de naam is ook erg mooi. Ik las eerst ook nine in de engelse variant, dacht nog dan kunnen we haar mooi nijntje noemen
Ik had gisteravond nog een tijdje gekeken en had wel verwacht dat het vanacht zou komen, als ik had geweten dat het 's avonds nog kwam was ik blijven zitten maar goed ik zie nu een vreselijk leuk en apart getekend veulentje op de cam.
Helaas heb ik het net gemist... was iets eerder naar bed
En wat een mooie naam
BianCatjee
Geplaatst: 16-04-10 09:41
GEFELICITEERD!!!!!!
Ik zat het te volgen.. maar ben met mijn stomme kop (met laptop op schoot) in slaap gevallen!! kan mezelf wel voor me kop slaan.. Dit was zo goed geweest voor mijn opleiding, maar hoorde dat de cam ermee stopte.. gelukkig heb ik al leuke/mooie foto's voorbij zien komen hier van het verloop van de bevalling! dus toch een soort van ''bevalling'' gezien
Vind dat je het echt super hebt gedaan en hebt geholpen!! Wat zal Lola dat fijn gevonden hebben zeg!! En erg mooie naam met alle betekenissen! Ben blij voor jullie dat het veulen zo mooi is geworden, en helemaal gezond is! Geniet er lekker van!!!!! Dat hebben jullie verdient