Te koop .. hmm. Snel rekening checken!! Wat heb ik nodig? Ander huisje in het oosten met stukje land erbij. Cursusje hoe ik paarden moet opvoeden. Rijlesen natuurlijk!! Ships .. ga ik net niet redden met m'n wao-tje . Tja Maris .. dan maar heeeeeeeeel veel filmpjes maken van de kleine .. daar moet ik het maar mee doen . Het voelt ook een heel klein beetje als mijn baby .. zoals bij velen hier denk ik
Laatst bijgewerkt door Wilma1955 op 20-05-12 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Hahahaha Wil.. Als jij je huisje hebt in het oosten kom ik je die cursus wel geven met alle plezier We hadden het er gister nog over.. hmmm Eerst maar eens een loterij zien te winnen
Kben benieuwd naar nog meer foto's Hihi, zit alweer continue naar de cam te loeren..
Eigenlijk is het gister echt allemaal heel snel gegaan:
22.30 Mariska post dat ze nat is, volle uier etc. 22.37 Mariska post of ze nog de staart moet gaan vlechten 22.50 Het veulen ligt ernaast
Dus eigenlijk is alles in nog geen 20 minuten gebeurt! Arme Hope had het wel heel zwaar, dat zag je Maar verder vond ik het echt wel snel gaan vanaf Mariska's eerste post..
Wilma1955
Geplaatst: 20-05-12 11:54
Zit gewoon te grinniken achter m'n laptop .. wat een leuke bokkensprongen maakt die kleine al . Krijg je nog wat mee te stellen Maris .. dondersteen!! Moet mezelf echt even losscheuren van de cam nu .. andere afspraken .. zucht
Gefeliciteerd!!!!! Volg de webcam zo nu en dan ook. Was gisterenavond jammer genoeg net te laat om de geboorte te zien. Gelukkig voor jullie is deze keer alles wel goed gegaan.