Hier ook een stille meelezer die zich meld. Het duurt nu wel erg lang hoor iris. Laat je veulen eens zien aan de buitenwereld want we worden het wachten beu. Je arme baasje heeft het maar zwaar met je hahahahah.
Dan meld ik me ook maar als lid van de fanclub.. Denk niet dat het veel zoden aan de Dijk zet... Iris ligt volgens mij gewoon steeds in een deuk als er weer een pagina bij komt... en doet dat heel stiekem als er niemand bij haar is... ik zie haar gewoon in stal staan met het gezicht naar de camera met een smoeltje van Naaa na na naaaaaaaa na..... .. maar ik denk dat Iris nog niet weet dat wij hele goede volhouders zijn hihi
Ik meld me ook als stille meelezer! Iedere keer denk ik: nu zal er wel een veulentje zijn, maar iedere keer niet! Ik ben nog nooit zo benieuwd geweest naar een veulen dat ik alleen van bokt ken haha!
en... nog een stille meelezer...... ik ga zelfs met Iris naar bed ff nog gauw op 't topic kijken zo om half 12..... ben echt reuze benieuwd, hoop echt dat het voor Irisje zelf een beetje mee zal vallen
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-12 21:13
Helaas, jullie moeten nog even volhouden denk ik. Iris is vandaag niks anders dan anders geweest. Ik ga de dames en heren dadelijk naar binnen halen, eens kijken of er misschien nog wat aan het uier veranderd is. Jammer genoeg heb ik geen ander nieuws.
op ons dat we er mentaal steunen naast der in stal
Dat zal het zijn Pinkie Maar dan word de stal wel heel erg vol haha als we er met zijn allen in staan *Blijft geduldig wachten met iedereen op het veulen* Die wilt gewoon meerdere topics
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-12 21:21
yenthle1998, GEFELICITEERD !!!!
-biondaa, ga ik dadelijk maken als ik ze allemaal binnen heb staan.
xYaartje,ik heb me ook al afgevraagd of Iris zelf niet stiekem een boktaccount heeft, zal ze meelezen ?