Van harte gefeliciteerd!! Ben heel benieuwd naar foto's! (stille meelezer )
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-12 04:58
hehe ik ben weer thuis en wederom traditie als Desert bevalt,hoost het van de regen en ben ik door en door nat-O-
Met mama en kind gaat het goed,een heel vlot mannetje en gaaf getekend....brede bles en 1 oog mascara randje net als Imala,ik denk dat die blauw is, de bevalling ging snel en goed en heb ik natuurlijk weer gemist. Ik heb een naam maar even morgen verzinnen of dat hem wordt
Ga eerst eens proberen wat slaap te pakken
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-12 05:08
Thanks ladies
Odette welkom
Foto's komen morgen Hij is echt cute met mega lange stelten
Eerste hengstje toch voor Desert? (heb gekeken tot kwart voor 2, maar toen had ik het niet echt verwacht, behalve de bewuste staartriem) haha. Yeahhhhhh nu op naar het 2de veulen
Ik wert wakker van je smsje. Maar kon niet gaan kijken. Ik moet zo met de hond naar honden training en dan moet ik er vroeg uit, Maaaaaaaaaar ik ben heel blij voor jullie dat de kleine geboren is.
EINDELIJK! Heel erg gefeliciteerd, ben benieuwd naar de foto's!
jolandje
Geplaatst: 15-04-12 08:57
gefeliciteerd met het veulentje!!! ben benieuwd naar meer, ik zie hem al op de cam trouwens, vlot ventje
nadita
Geplaatst: 15-04-12 08:58
He he, wachten eindelijk beloond. Wat een mooi veulen..... Zit al de hele tijd naar de cam te staren. Een zoon voor Desert. Hij lijkt net zo mooi als Imala.
Zo dat scheelt er alvast eentje! Gezond en wel op de wereld begrijp ik...gefeliciteerd!!!! Nu eerst heerlijk bijslapen en dan ons verblijden met foto's!