Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nuage schreef:Wiek3 schreef:Ik weet eigenlijk niets van bevallingen die verkeerd gaan. Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe gaat zo iets nu verder??
Dat heb ik je 14 min geleden al via PM gestuurd, maar zie dat je het niet hebt gelezen. Staat ergens bovenin je scherm 1 ongelezen bericht. Daar even op klikken.
Ik ga het hier niet neerzetten
Het is ook niet zeker, alleen Maris laat ons meekijken tijdens moeilijkheden. Dat heeft ze ook gedaan. Als het dus erger is dan dat, dan is het beeld wat volgt echt niet om te zien
Nuage schreef:Dat heb ik je 14 min geleden al via PM gestuurd, maar zie dat je het niet hebt gelezen. Staat ergens bovenin je scherm 1 ongelezen bericht. Daar even op klikken.
Ik ga het hier niet neerzetten
Het is ook niet zeker, alleen Maris laat ons meekijken tijdens moeilijkheden. Dat heeft ze ook gedaan. Als het dus erger is dan dat, dan is het beeld wat volgt echt niet om te zien
Loran schreef:Laten we met zijn allen even rustig worden, ipv tig posts plaatsten!
Hier helpen we Maris, Gerard en Joy niet mee!
We kunnen alleen maar duimen/bidden/hopen dat we snel iets horen. Dat het met Joy wel goed gaat!
Die vind ik nu toch belangrijker dan het veulen! Joy heeft het ontzettend zwaar!
We horen later wel hoe en wat..
voor nu heb respect, en even rustig aan!