Iris, als je veulen eruit is ben je verlost van die zware buik hoor. Dan kan je weer lekker springen, piaffe en passage doen en mag je zoveel mandarijntjes eten als je wil.
EmmaVZ
Geplaatst: 01-04-12 16:29
Zometeen geeft heel bokt het wachten op, topic verlaten. Komt nét het veulen
Kom ik online, heel veel pagina's, dus ik denk: YES! Nee, nog niks en zie ik alleen maar berichten over een eh PQ ? Volgens mij mis ik iets :p Als het geen 1 April veulen word, dan word het een paasveulen
huh? wat zijn al die berichten met dat lijstje enzo..ik mis iets
Laura_x_
Geplaatst: 01-04-12 16:59
meganproperx schreef:
huh? wat zijn al die berichten met dat lijstje enzo..ik mis iets
Een 1 april grap blijkbaar Moet je even de zoekfunctie gebruiken
jolandje
Geplaatst: 01-04-12 16:59
zou wel zo leuk zijn als het hier om iris bleef gaan en haar komende veulentje, die rare berichtjes allemaal maken dat ik het topic nauwelijks meer lees
Ik geef het wachten niet op hoor, ookal komt het veulen pas in september, ik blijf volgen.
Da's niet best Mini pony, kom maar gauw!
Inney
Geplaatst: 01-04-12 17:05
Kandor schreef:
Ik geef het wachten niet op hoor, ookal komt het veulen pas in september, ik blijf volgen.
Arme ts Tot september waken Laten we dat maar niet doen. Dan komen er ook denk ik wel 50 delen van iris en haar kind.. Denk niet dat het beheer dat leuk gaat vinden ( )
Pony & paard rijden dressuur in stap. ze gaan naar wiki ja naar wiki! toen begongen ze te bokt , bokt,bokt,bokt,bokt,bokt,bokt,bokt,bokt het leek wel een wedstrijd mids de mods het bokt,bokt,bokt,bokt goed vonden.
horzlover
Iris meis pony paard hoe je ook genoemd wilt worden wil je weer springen crossen dressuur beoefenen en zo veel lavendel en mandarijn eten bokt weer lastig vallen en de mods tot wanhoop brengen dan moet je eerst je veulen geboren laten worden
volgens mij volgt bijna heel bokt iris! kun je zien hoeveel mensen er op het topic zitten?
EmmaVZ
Geplaatst: 01-04-12 17:50
Het moet gewoon een April pony worden, een shetlander natuurlijk. Echt z'on liev pony'tje! Die doe je dan setjes roze peesjes aan, wordt het zo'n penny pony. En dan moet je de pony groentensoep voeren, vind ie vast lekker. Want alle pony's en paarden lusten groentensoep! En die pony vind het dan vast ook leuk om naar pokemon te kijken op TV. Al moet je hem niet in je huiskamer TV laten kijken, is sielugh. Maar, al met al wordt die pony vast een lover!
Iris wacht gewoon tot 1 minuut voor 12 en dan poept ze even snel dat veulen eruit
EmmaVZ
Geplaatst: 01-04-12 17:52
jolandje schreef:
zou wel zo leuk zijn als het hier om iris bleef gaan en haar komende veulentje, die rare berichtjes allemaal maken dat ik het topic nauwelijks meer lees
Achjo, het is maar voor een dagje
horzlover
Oh gaan we hier ook 1 april woordjes doen? Wel.. Ik hoop dat deze pony, Iris, snel haar veulen in het gras met lavendel laat spelen. Dan kan ze weer western doen, wat dat vindt ze volgens mij erg leuk En natuurlijk mandarijntjes op eten, dat doet ze volgens mij het liefste! De aanleuning laat nog wel wat te wensen over, maar dat moet helemaal goed komen met wat training van moderator Mids en moderator Mods!
sjonge, kijk je met opzet een dag niet in het topic in de hoop dat iris dat veulen er eindelijk uitgekwakt heeft................nog niks....slechte 1 aprilgrap, alhoewel de dag is nog niet voorbij hihi