hier nog een stille meelezer hoop dat het veulen snel komt! en echt prachtig hoe ze er nu uitziet, zeker met hoe ze kwam! elke minuut dat ik op de computer kan, ga ik hier wel even kijken
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-12 09:58
Ik heb Iris maar weer buiten gezet, ze is de hele nacht weer rustig geweest. Als Jack wakker is gaan we weer even tietjes voelen. Net met buitenzetten kon ik toch wel een klein uiertje zien van de achterkant. Zal later proberen op iedereen te reageren en de goklijst bij te werken, nu even koffietijd en daarna met de honden naar het bos.
Sorry Esther,Iris wacht gewoon op Desert Beetje bijgetankt? ook voor Redneck natuurlijk,dit hakt er gewoon in......
Girassol
Geplaatst: 17-03-12 12:16
Jammer, jammer. Dan doe ik een tweede gok, mijn verjaardag: 31 maart een hengstveulen. Doe maar lekker rustig aan Iris Nou ja, wanneer het veulentje ook komt, ik wil het super graag zien
sazz
Geplaatst: 17-03-12 12:30
Complimenten voor je inzet, ik weet er alles van, succes met de bevalling ! 24 maart s nachts 4.00 uur een zwart bont merrie veulentje
Boompje1985
Geplaatst: 17-03-12 12:32
maris1990 schreef:
ik gok nog steeds op 23 maart
ik ook!
hanny_jelke
Geplaatst: 17-03-12 12:34
Boompje1985 schreef:
maris1990 schreef:
ik gok nog steeds op 23 maart
ik ook!
ik ook
savieralover
Geplaatst: 17-03-12 12:40
nou Iris heeft nu 1 fan club. houd heel bokt bezig en zit ons vreselijk te stangen wat heb jij toch een vreselijk lieve pony
maar goed ga je nu ook alle meelezers een geboorte kaartje sturen als dat veulen er is
Echt top wat je voor dit beestje doet!!! Ik hoop dat er een mooi en gezond veulen komt waar ze lekker van kan genieten en nu nog even lekker kan genieten van veulenloos (dus zorgenloos) te kunnen zijn . Echt respect!!!!
hier dan nog maar een stille meelezer. heb even "snel" bijgelezen in de hoop dat ik ergens bij pagina 72 toch wel een veulentje tegen zou komen maar helaaaaass bij pagina 76 nogsteeds geen veulen hoop echt voor ons allemaal! (schilt weer wat uurtjes slaap) dat het veulen er snel aankomt
hier nog een stille meelezer wat top wat je voor dit ponytje doet en hebt gedaan wat een verandering een hele dikke pluim en ik hoop dat het veulentje gezond op de wereld komt en dat moeders er goed doorheen komt succes!!!!
Jeeeetje, nog niks ik heb weer braaf alles bij gelezen, maar helaas..! ik vind dat 't veulen van iris toch eigenlijk wel bokt veulen moet worden hoor
We houden de spanning er in, ik gok op de nacht van zondag op maandag, rond een uur of half 2 kleurtjes, geen idee...! *gaat op gevoel af* Koffievos merrie met hoge witte benen en een lange smalle bles.
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-12 15:25
Zo net weer even tietjes gevoeld, het is zo raar, als je kijkt dan zie je geen verandering maar met voelen wel degelijk het is net alsof het uier van achteren naar voren langzaam volloopt maar het blijft aan de buitenkant van het uier zitten. Enigste nadeel van tieten voelen met snoepjes is dat iris nu denkt dat wij wandelende snoeppotten zijn, je kan je kont niet meer keren want dan staat iris daar verwachtingsvol te kijken of er nog een snoepje af kan.
Martie
Geplaatst: 17-03-12 15:29
Oei, je hebt een hollebollegijs (of Gezina?) gecreëerd....