hoop dat het veulen snel komt! en echt prachtig hoe ze er nu uitziet, zeker met hoe ze kwam!
 elke minuut  dat ik op de computer kan, ga ik hier wel even kijken
 elke minuut  dat ik op de computer kan, ga ik hier wel even kijken  
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

anders word ik gokverslaafd
 anders word ik gokverslaafd  

.
 . 

vandaag ook al zulk mooi weer !
  vandaag ook al zulk mooi weer !                                                         

het is net alsof het uier van achteren naar voren langzaam volloopt maar het blijft aan de buitenkant van het uier zitten. Enigste nadeel van tieten voelen met snoepjes is dat iris nu denkt dat wij wandelende snoeppotten zijn, je kan je kont niet meer keren want dan staat iris daar verwachtingsvol te kijken of er nog een snoepje af kan.
  het is net alsof het uier van achteren naar voren langzaam volloopt maar het blijft aan de buitenkant van het uier zitten. Enigste nadeel van tieten voelen met snoepjes is dat iris nu denkt dat wij wandelende snoeppotten zijn, je kan je kont niet meer keren want dan staat iris daar verwachtingsvol te kijken of er nog een snoepje af kan.