Ik ben blij dat jullie ook zien dat haar uier voller wordt, al is het langzaam. Zien jullie nog verschil tussen 2011 en nu? Want dat vind ik een lastige.. Tussen gisteren en vandaag zie je wel weer ietsjes verschil, heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje.
Miranda, dat kan bij een paard echt niet. Daarnaast zat het niet naast haar speen, maar aan de zijkant van haar uier. En je kan een uier van het ene paard niet vergelijk met een ander paard. Dat kan bij mensen toch ook niet? Je kan zelfs de ene dracht van een merrie niet vergelijken met de andere. Dat kan wel, maar dat geeft alleen geen garanties. Er zijn zat merries die met een leeg uier bevallen en die tijdens de bevalling pas volschiet.
Caitlin_K, je gokje staat er morgen bij. En helaas, ze zweet vandaag geen melkies (en ook geen peentjes...)
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 15-04-13 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt
sajavado
Geplaatst: 15-04-13 19:29
paarden blijven altijd onvoorspelbaar.. maakt niet uit in welke situatie ze zitten.. xD
UMayDream
Geplaatst: 15-04-13 19:30
Nog 2 daagjes en dan mag ze! (volgens mijn gokje dan he )
Mooie update toch, Aartje? Zeg er eens wat nuttigs over
BOKTMANDYY
Geplaatst: 15-04-13 21:01
Wil ik Cynth toevoegen als vriend (dat was ik natuurlijk weer helemaal vergeten) Dus ik klik, kijk nog eens na op haar profiel, maar er was geen openingspost, ik denk huh ? Staat er in kleine lettertjes (bekijk het bericht van Cynthia je vijand) Maar snel veranderd, ziet er ook een beetje stom uit
miranda1967
Geplaatst: 15-04-13 21:01
ach ja cynthia ik denk ook maar mee hoor ,blijkt wel dat ik er bitter weinig verstand van paarden heb haha maar ik hou wel veel van ze