Ach tones, ik moet ook de hele tijd nadenken hoor. Heb je toch snel met dit soort namen vind ik, ze zijn van zichzelf zo positief dat ze hetzelfde gevoel oproepen. Ahhhh, hij stond net te plassen, how sweet
Gefeliciteerd met het kleine mannetje Heb de bevalling helaas gemist, maarach kan hem toch terugzien op het filmpje
Jayya
Geplaatst: 20-05-12 09:05
Gefeliciteerd, Mariska, dubbel en dwars verdient! Ik heb het filmpje van de geboorte gezien, gelukkig =) Jullie hebben daar wel een super mooi veulen staan!
Chacha1
Geplaatst: 20-05-12 09:07
Wat een mooi veulentje! Enorm veel plezier met hem!
Pff na veel te weinig slaap waabij ik ook steeds wakkerschrok om weer op de laptop te kijken of alles goed ging op stal, net weer wezen kijken.. Hij is echt super nieuwsgierig, en als ik wat zeg begint ie te hinniken.. zooo schattig zal het straks proberen te filmen.
Nu maar eens de da bellen voor een veulenspuit en een check-up.
Hij is in ieder geval een klein wondertje hij is prachtig net als mama
LvA
Geplaatst: 20-05-12 09:28
Lieve mariska en man,
In stilte heb ik het andere topic van Joy gevolgd, En sinds dit topic er is lees ik ook in stilte mee, Wat hebben jullie verschrikkelijk veel mee gemaakt de laatste periode...
En wat fijn om dan nu te kunnen lezen dat er een gezond veulen geboren is! Graag wil ik jullie heel veel plezier en geluk met dit mooie mannetje toewensen, Vergeten zullen jullie vlekje nooit, wel hoop ik dat dit nieuwe wereldwondertje De scherpe kantjes van het joy drama een beetje minder scherp maakt voor jullie.
Een hele dikke knuf voor jullie!
orlys_dream
Geplaatst: 20-05-12 09:28
Gefeliciteerd! Hij is prachtig! En Hope doet het goed - lieve mama! Ik vond het bijzonder om haar dracht te kunnen volgen en dan zelfs de geboorte mee te maken via de cam. Dankjewel - dit is de eerste keer dat ik zoiets heb gezien. Zo mooi, zo bijzonder. Veel plezier met je mooie paarden!