Mariska en Gerard heel veel sterkte.! We leven allemaal enorm mee met jullie

Traantjes rollen hier al over de wangen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wiek3 schreef:Nuage schreef:Daarom, omdat Maris de cam weg draait weet ik eigenlijk genoeg over wat er nu gaat gebeuren![]()
![]()
Ik weet eigenlijk niets van bevallingen die verkeerd gaan. Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe gaat zo iets nu verder??
Nuage schreef:Dat heb ik je 14 min geleden al via PM gestuurd, maar zie dat je het niet hebt gelezen. Staat ergens bovenin je scherm 1 ongelezen bericht. Daar even op klikken.
Ik ga het hier niet neerzetten
Het is ook niet zeker, alleen Maris laat ons meekijken tijdens moeilijkheden. Dat heeft ze ook gedaan. Als het dus erger is dan dat, dan is het beeld wat volgt echt niet om te zien
Nuage schreef:Wiek3 schreef:
Ik weet eigenlijk niets van bevallingen die verkeerd gaan. Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe gaat zo iets nu verder??
Dat heb ik je 14 min geleden al via PM gestuurd, maar zie dat je het niet hebt gelezen. Staat ergens bovenin je scherm 1 ongelezen bericht. Daar even op klikken.
Ik ga het hier niet neerzetten
Het is ook niet zeker, alleen Maris laat ons meekijken tijdens moeilijkheden. Dat heeft ze ook gedaan. Als het dus erger is dan dat, dan is het beeld wat volgt echt niet om te zien