ahhh wat is het een schatje als ik de ruimte had zou ik hem wel willen hebben hij lijkt alleen totaal niet op zijn moeder! en ligt het aan mij of staan zijn achterbenen nou zo ver naar achteren?
Cassagrande
Geplaatst: 26-04-12 18:42
Hahaha geweldig om te zien. Zag ik nou goed dat Iris bijna omviel?
Even reageren, geweldig leuk het filmpje, Volgens mijn zoon van 3 Is het een Baby Arty (= kind van mijn shet volgens hem dus )
Anoniem
Geplaatst: 26-04-12 18:49
Aaaaaah wat geweldig. Ik vind dit zo ontzettend ontroerend. Krijg tranen in mijn ogen als je Takoda ziet rennen en die lieve Iris, pootje omhoog, bijna omvallen, alles voor haar kind.
Zoooo lief en onschuldig.
Dieren zijn zo eerlijk en puur.....
Fijn dat Iris en Takoda ook een eerlijk een puur stel mensen getroffen hebben
aah gossie dat filmpje this wel een echte pretletter
arankeng
Geplaatst: 26-04-12 20:51
dieuwertje_ schreef:
ahhh wat is het een schatje als ik de ruimte had zou ik hem wel willen hebben hij lijkt alleen totaal niet op zijn moeder! en ligt het aan mij of staan zijn achterbenen nou zo ver naar achteren?
moet je ff terug lezen hij had struiken onder zijn hoeven ofzoiets
Vandaag de hele dag weg geweest, we hebben Shappa naar zijn nieuwe huisje gebracht.
Het klopt hoor, Takoda zet zijn beentjes nog niet goed neer, we gaan morgenavond ook even naar de kliniek, voor de zekerheid even naar laten kijken. Beter te vroeg dan te laat toch ? Hij lijkt er geen last van te hebben, het lijkt een beetje stijfheid te zijn, door de lange dracht misschien, geen idee. We zullen horen wat de da er van zegt.
Ik vind het ook aandoenlijk hoe Iris haar been optilt, het was niet toevallig dat het op film stond, ze doet het wel vaker. Ik heb dat zelf ook nog nooit eerder gezien, maar vind het schattig.