Zou echt grappig zijn als het een 1 A.pril veulen word, dan is het meteen niet zo moeilijk om een passende naam te vinden. Maar belangrijkste is dat hij/zij gezond ter wereld komt.
Zo. En nu de deur uit, even alle groenteboeren hier in de buurt af want ga vanaaf groentesoep maken (met mosterdballen)..
Inney
Geplaatst: 01-04-12 13:25
Ja volgens mij hoeft de nieuwsredactie het helemaal niet te vermelden, heel bokt volgt dit topic, inclusief de moderators denk ik hoor! Iris is bokt beroemd! In de bokt veulen verkiezing wint Iris haar veulen vast deze wedstrijd
Er was toch ook een Mod (volgends mij van de wiki) die hier meelas? Maar echt nieuws nieuws is het niet dus denk niet dat de nieuwsredactie er wat mee gaat doen hoor..
Hier nog een stille meelezer! in het vorige topic had ik ook al een keer gereageerd denk idd niet dat het door de nieuwsredactie word opgepakt... en mods lezen bijna alles mee! hoe kunnen ze anders hun mods taken doen! ik ben erg benieuwd naar het veulen hopelijk voor topic 3! heb je al een veulen halster miss is lavendel wel een mooie kleur om even mee te doen met het punten krijgen... iedereen enthousiast maar waarvoor is mij nog een raadsel!
Erger me er kapot aan, vet veel mensen plaatsen random berichten in random topics.. Kan dat dan ook niet in dat HK topic, kunnen we hier ontopic blijven
AmyII
Geplaatst: 01-04-12 15:51
Nee gelukkig niet, eet zelf heel graag groentesoep. En eigenlijk altijd op zondag, even als opkikker voor het einde van de week. Even alle gemiste vitamientjes aanvullen..
Is het er nou nog niet...?
En die berichten zijn vet irritant, vooral die creatievelingen die de hele lijst maar posten. Beetje jammer, worden die berichten uiteindelijk ook nog weer verwijderd door de mods?
Denk het wel Ach subtiel in de post vewerken vind ik zelf eigenlijk heel vermakelijk haha. Zolang er maar wel ontopic gepraat blijft en niet alleen een lijst die gepost word, vind ik het wel meevallen
Maar inderdaad, als je die woorden leuk in een bericht verstopt krijg je de grappigste verhalen, maar die hele lijst quoten vind ik echt jammer van de tijd zegmaar..
Net in een ander topic een heel gesprek over lavendel en mandarijntjes, schijnen ook punten te even.. Misschien datdat helpt, TS? Bij Iris even een mandarijntje laten zien, misschien wil het veulen dat wel!
lavendel geurtje op wei hangen Misschien wat grondwerk met Viga, zodat zij de lavendel niet ruikt, zij moet nog even wachten! Zorg dus wel voor een goed beheer van de lavendel. Dat is moeilijker dan je denkt, zo'n verhaaltje!
Maar ik ben bang dat iris veulen geen een a.pril veulen wordt!
horzlover