Ja de spanning zit er goed in bij ons allemaal geloof ik
Girassol
Geplaatst: 17-03-12 00:33
Nou ik ga toch maar eens m'n bed op zoeken. Over zo'n beetje 6 uur kijk ik wel weer even in het topic als ik m'n ouders uitgezwaaid heb, hopelijk heeft Iris haar baby er dan toch maar uit gelaten. Go Iris!
Mensen ik hou het even kort deze keer, ik ben gesloopt en ga naar bed toe, Jack heeft late dienst dus ik kan de eerste 2 rondes overslaan dus tot 5 uur doorslapen Iris heeft de stop knop weer ingedrukt, na de verandering gisteren vond ze het voorlopig wel weer genoeg geloof ik. Foto maken ging niet, batterij was leeg , was vergeten dat je die af en toe op moet laden, er dus even onder gehangen maar geen veranderingen.
Geen veulentje? Iris ligt vast lekker rustig in haar stal terwijl iedereen zich zo met haar bezig houdt Nou Iris, als je 'm er toch nog niet uit gelaten hebt dan kan je 'm net zo goed wel even binnen houden tot mijn verjaardag he
Ook ik blijf elke ochtend dit topic openen om te kijken of er al nieuws is! Maar helaas..
Wat lekker dat je vannacht even door hebt kunnen slapen (al is 5 uur slaap natuurlijk nog weinig..) Hoop voor jullie dat het veulen niet al te lang meer op zich laat wachten, kun je weer even bijtanken!