Neeeeeeeeeee, was maar een grapje..... Ik wil Desert en Keetje kijken. En met een beetje geluk naar jullie kijken, als jullie de bevallingen vannacht begeleiden...
Haha een gup met een alarm... Straks verzuipt die gup
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-12 00:07
oh ja ik heb een nieuwe kip,....mijn vriendinnetje
Ik ga ook maar slapen. Desert heeft besloten eerst nog een tijdje te gaan slapen voor dat ze een veulen eruit poept.
Zo kan ik wel wachten tot morgen ochtend. haha Ik zou het wel gaan missen ben ik bang. Maaaaaaaaaar ik hoop op een goeie bevalling. Mocht ze vanacht toch ineens plannen hebben om te gaan bevallen vanacht!
Slaap lekker iedereen.!! en zorgen jullie dat ik morgen niet zo veel hoef bij te lezen? whaha is vaak een mooie klus om daar door te komen
Bassenqua
Geplaatst: 14-04-12 01:06
San ik zal vannacht ook regelmatig bij jou meiden kijken, blijf beneden hangen vannacht en laat de laptop maar gewoon aan, is het vannacht niet alleen Iris kijken maar Iris, Desert en Keet kijken.
Natas, wil jij voor mij ook iets doorgeven aan Valerie? We zouden elkaar opsnorren maar dat wordt hem natuurlijk niet, wil je haar succes wensen met Selu morgen en dat we gauw weer contact hebben! Thanks.