Die ervaring heb ik mee mogen maken dat Marije zwaaide Bedoel je voor volgend jaar dat Isis en Drama door Patton gedekt worden Marije? Wordt dant dan geen inteelt?
Veulentje komt voorlopig nog niet denk ik zo... Misty staat alleen maar te eten haha.. Ik duik mn bedje in voor nu.. (zul je zien dat ik het weer mis.. )
FF naam gokken: DT Eagle(verwijzing papa) Shaquille(betekend: Mooi) Aristo(verwijzing misty) Dus DT Eagle Shaquille Aristo Met als roepnaam sita(betekend: roos)voor een merrie en voor een hengst weet ik niks als roepnaam
@ Marije, voel je je nou niet vet ongemakkelijk om de stallen te gaan doen terwijl je weet dat er redelijk veel mensen naar je zitten te kijken? Ik zou het niet kunnen
Butterflyx
Geplaatst: 29-02-12 00:31
Just_Sannee schreef:
@ Marije, voel je je nou niet vet ongemakkelijk om de stallen te gaan doen terwijl je weet dat er redelijk veel mensen naar je zitten te kijken? Ik zou het niet kunnen
Ik ga lekker slapen, als iemand de bevalling vanacht ( als tie dan komt ) meemaakt, wilt diegene dan foto's/filmpjes maken ? Danku danku danku ! Welteruste' btw.. Mn laptop staat op mn nachtkastje & hij gaat niet in slaapstand. Yeaaaah
SayaJones
Geplaatst: 29-02-12 00:36
ik denk dat ze bedoelde dat ze jou reactie niet snapte Ik ook niet trouwens
[edit] Weltrusten Fleur!!
Butterflyx
Geplaatst: 29-02-12 00:37
Sorry verkeerd begrepen, je bedoelde het als naam waarschijnlijk ? & niet als oerkreet zoals ik dacht sorry !
Slaap lekker ik kan het wel filmen met mobiel maar of je daar iets aan hebt i dont know heb vorge ook op mijn mobiel gefilmt maar de geluiden erbij zijn niet te harde we waren aan het eten en tja als ik een veulen zie krijg ik een piep stem!