Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
just_kiki schreef:Nuage schreef:Behalve als er een wonder gebeurt ga er maar vanuit dat het veulen het niet gaat redden. Ik stel voor dat we duimen voor Joy.
Ik duim mee voor joy...
Nuage schreef:Daarom, omdat Maris de cam weg draait weet ik eigenlijk genoeg over wat er nu gaat gebeuren![]()
![]()
DeMolenhoek schreef:Cam is inderdaad weg. Ik vrees dat het gedaan is. Dat ze gaan moeten kiezen Joy of beeb...
Ze zei dat zelfs al het fout ging ze ons de keuze ging geven... Maar blijkbaar is het zo ernstig dat ze zelf de keuze neemt. Verstandig. Ze zag er echt niet goed uit.... Ik zit hier te trillen en te wenen, gewoon van de verslagenheid.
NeverGiveUp schreef:DeMolenhoek schreef:Cam is inderdaad weg. Ik vrees dat het gedaan is. Dat ze gaan moeten kiezen Joy of beeb...
Ze zei dat zelfs al het fout ging ze ons de keuze ging geven... Maar blijkbaar is het zo ernstig dat ze zelf de keuze neemt. Verstandig. Ze zag er echt niet goed uit.... Ik zit hier te trillen en te wenen, gewoon van de verslagenheid.
Dit meen je toch niet![]()
Wat vreselijk... Dus het veulen red het waarschijnlijk niet... Joy toch wel?
Wiek3 schreef:Nuage schreef:Daarom, omdat Maris de cam weg draait weet ik eigenlijk genoeg over wat er nu gaat gebeuren![]()
![]()
Ik weet eigenlijk niets van bevallingen die verkeerd gaan. Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe gaat zo iets nu verder??