Ben echt benieuwd naar het veulentje!! ik denk een hengstje ik hoop echt voor TS dat het nog (voor tot hoever mogelijk) het nog vol te houden is en dat iris snel dr veulie ter wereld zet
@brownie.. innd omdat hij steeds bovenaanstond (deel 2 ) en ja dan wordt je vanzelf nieuwsgierig.
maaruuh.. misschien op mijn verjaardag 25 april??? of iris voelt zich echt een prinsesje en bevalt op koninginnedag..
hoop het niet.. mag wel eerder Iris. de koningin is dan ook niet jarig haha
Anniekskie
Geplaatst: 14-04-12 19:47
Is het allemaal nog een beetje te doen bassenqua? Je zult wel blij zijn als het kleine hummeltje er is. Heel veel sterkte nog met hopelijk de laatste loodjes!
Nog steeds niks dus, jeetje zeg...sterkte nog voor jullie allemaal! Hopelijk komt het nu toch wel snel.
Sette
Geplaatst: 14-04-12 20:11
Jeetje, ben net terug van weekje les AdB en nog geen beeb. kom op Iris .
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-12 20:19
Iris loopt nog lekker buiten hoor, het is nog zo lekker buiten dus ze gaan iets later naar binnen. Helaas geen verdere veranderingen te melden.
Nee hoor esje01, géén hengstenkeuring voor ons helaas, we zijn lekker bij Iris gebleven. Volgend jaar moeten we heen, dan moet Orion terug komen. Ik moet daar ook echt rekening mee houden met dekken, van de week stonden Junita en Peaces hengstig en wilde dan over 6 weken de meiden laten dekken door Orion maar beter nog maar een cyclus wachten denk ik.
Jeetje nog steeds stille meelezers die zich melden