Nog steeds niks... jeetje, Iris laat wel lang op zich wachten Wel fijn dat er nu duidelijke zichtbare veranderingen zijn, hopen dat het nu snel gebeurd. Dan kan jij ook weer even van je nachtrust genieten Esther! En natuurlijk hopen dat Iris en haar mini-me er allebei gezond en gelukkig vanaf komen Vind het nog steeds top dat je haar hebt opgevangen
Anoniem
Geplaatst: 16-03-12 19:45
We hebben de I We hebben de R We hebben de I We hebben de S
haha, ik lach me blauw om jullie, nou ja het veulentje moet dan zondag maar komen, dat is de verjaardag van mijn schoonmoeder, ze word zondag 90 Jaar!!!
prugelpiet
Geplaatst: 16-03-12 20:17
prugelpriet, verdorie dat is niet zulk leuk nieuws, was je paard ziek?
Verdulleme ik krijg geen notificaties meer als er bericht wordt hier, weet iemand hoe dat kan? Bovenaan de pagina staat "geen abbo meer op dit onderwerp" dus ik heb de nofi's nog wel aanstaan....
Achja gelukkig ben ik terug! Na net 20+ pagina's doorgekeken te hebben, ben ik weer up to date en nog steeds geen Little Iris!
prugelpiet
Geplaatst: 16-03-12 20:48
mijn abbo is ook weg:( kan niet opnieuw
kekaro
ik dacht er is zoveel geschreven er zal nu wel een veulie zijn... niet dus jeetje IRIS!!! schiet eens op hahahaha
Girassol
Onderhand zou ik echt in staat zijn om het schema te proberen
Kom maar, veulentje van Iris!
Ik ben tegen half 6 toch nog even wakker dus dan (of eerder) verwacht ik te lezen dat er een veulentje is
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-12 20:56
Even een korte update van niks Ik heb nog afgrijselijk veel werk liggen en jack is werken dus ben voorlopig nog niet klaar. Ben nog niet aan de paardjes toe dus update is later dan anders, dat jullie niet gelijk denken dat ze aan het bevallen is