. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
alicelover schreef:In de opfok krijgt Rey ook gewoon veulenbrok en onbeperkt ruwvoer tot voorjaar 2019. Dan gaan ze dag en nacht op de vette kleigrond. Dan moet je niet eens bij willen voeren zo rijk is dat.
Teveel door handen is ook niet goed. Kun je hele lastige paarden van krijgen. Hoeft niet, maar je bent de eerste niet die problemen krijgt als ze 3/4 zijn. Onderschat een enter/twenter niet. Ik zou hem dus lekker in de groep laten. En natuurlijk is af en toe komen kijken en even vlug een borstel er over geen probleem. Maar ga dit niet frequent een aantal keer per week willen. Ik ben misschien ouderwets en zou wel zeuren. Maar bedoel het goed.
In de zomer gewoon op het gras en straks binnen natuurlijk hooi. Ook geen idee of ze dan veulenbrok bijvoeren stiekem, vraag ik tegen die tijd even. 

Die kleurtjes passen goed bij elkaar. 

kan me zeker voorstellen dat die heel bijzonder is!
maar heerlijk als ze zo nuchter zijn toch!
Merrie is inderdaad tonnetje rond haha
maar ach als je bedenkt dat veel merries zo enorm terugvallen tijdens het zogen, is dit toch beter denk ik!
mooi veulen ook, bijzondere aftekening! Inderdaad wel speciaal dat je beide ouders in bezit hebt.
vreselijk hé haha, maar ik bel liever te snel naar de DA dan te laat. Regreso had ook flinke traanogen en iedereen verklaarde me gek dat ik de dierenarts ernaar wilde laten kijken. Fijn dat het naar de opfok brengen goed is verlopen, kan me voorstellen dat dat erg lastig was!
Regreso is nu totaal (nog?) niet happerig, maar ik blijf toch altijd op m’n hoede met die hengstjes haha.
doet ze vast geen twee keer!
heb ik er overheen gelezen, of hoe gaat het nu met de paarden onderling daar?
lief! En Nijn begint al een echt brilletje te krijgen? 
Hij is al lekker gegroeid!
Hij staat hier 24/7 op de weide, ze krijgen 2x per dag een royale portie hooi en 2x per dag krachtvoer (Vitalbix Breed&Grow).
Ik hou wel van hengsten, en vind paarden die lang hengst zijn geweest mooier uitgroeien (inderdaad minder in de hoogte maar meer in de breedte). M-Mocht hij daarna toch gecastreerd worden gebeurt het in de kliniek denk ik.