Joy is er mooi klaar mee, die denkt 'kom er nou maar mooi uit'. Niet wetende dat ze de komende maanden een hyperactief springding naast zich heeft..
Oeska
Geplaatst: 13-05-13 00:56
Ik moet echt even slaap pakken, maar Joy is leuk om te volgen én mijn presentatie is nog laaaaang niet af (ik heb morgen nog, maar heb er niet echt vertrouwen in dat het allemaal gaat lukken zonder nachtwerk).
Werk ik vannacht door of morgennacht?
Hmmm ik ga nu denk maar slapen, als er vannacht een Whatsappje komt, kan ik altijd nog besluiten wakker te blijven en door te werken. *is Joy dankbaar voor de extra reden, ik blijf niet graag alleen voor werk wakker*
Weltruste!
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 13-05-13 00:56
Haha, nou, denk dat ze toch liever een springding naast d'r heeft dan dat ons 'hetje' ligt te spartelen in haar buikje, aan haar blikken richting buik te zien
Ja ik denk dat ze blij is als ze het uitgepoept heeft. Ik vind haar vandaag anders ogen dan de laatste dagen en ben heel benieuwd wat dat te betekenen heeft.
Ja normaal geloof ik, zie niks verdachts. Ze zal wel gewoon moe zijn.
Roosch
Geplaatst: 13-05-13 01:01
Zou je ook niet als je zo'n lading meezeult, ik zou bijna denken dat ze een skippybal heeft ingeslikt als we haar zo zien liggen..
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 13-05-13 01:03
Roosch schreef:
Zou je ook niet als je zo'n lading meezeult, ik zou bijna denken dat ze een skippybal heeft ingeslikt als we haar zo zien liggen..
Heeft ze stiekem ook gewoon.. Daarom dat er geen veulen uitkomt.. We zitten allemaal te wachten tot ze gaat bevallen maar dat arme ding is gewoon opgeblazen door een skippybal en wacht tot ie lek gaat en leegloopt...
EquiPhoto
Geplaatst: 13-05-13 01:04
Helemaal plat! Moest echt even wachten totdat ze bewoog voor ik weg kon kijken
En ben weer even bij gelezen. Nu ik de telefoon heeft gaat madam ineens heel vaak plat.... Hhmmm, zal der morgen eens flink toe spreken! Erg moeten lachen om de reacties, waarbij Roosch weer de kroon spant met de afbeeldingen!