Bij jouw paard is het wel netjes geworden bij mijn paard is litteken veel breder
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tundra schreef:Nee heb er nooit een foto of echo van laten maken omdat ze nooit een pas kreupel of slecht heeft gelopen maar als die bult zo blijft zit ik er wel aan te denken om het te laten doen.
Thirza schreef:Tundra schreef:Nee heb er nooit een foto of echo van laten maken omdat ze nooit een pas kreupel of slecht heeft gelopen maar als die bult zo blijft zit ik er wel aan te denken om het te laten doen.
Hoe lang geleden is het bij jou gebeurd? Heb je wel het idee dat de bult kleiner is geworden?
Mij is door verschillende mensen verteld dat zodra de korst echt helemaal weg is dat het lichaam dan pas verder gaat met het herstel aan de binnenkant. Maar heb zelf geen verstand van wonden van dit formaat.
Ben nu maar wel begonnen met het opmeten van het been, al was t idee makkelijker dan de praktijk
Kwa foto’s ga ik er nog even over denken of ik t ga doen. Had hem 2 mnd voor de wond al volledig op de foto gezet, heb dan iig vergelijkingsmateriaal als ik t doe.