Hier ook geen beeld,maar lees nog geen berichten over een veulen hier. Hoe staat ze ervoor?
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-13 08:59
Amy's uier is helemaal vol en hard en ik heb stiekem hoop dat Dana morgen weer mazzel heeft en hier op tijd is. Ik moet nog even kijken of ik Amy vandaag met de rest van de kudde de wei op doe, ze heeft daar geen bereik met het alarm en aangezien ze vorig jaar ook overdag is bevallen weet ik niet of het verstandig is om haar de hele dag buiten beeld te laten lopen...
Ze is het echt zat en ik zal haar zo eerst eens een borstel beurt geven want het laatste restje winter haar vliegt eraf nu en dat jeukt.
Zo, ik zit klaar. Mik het er maar uit meid Marije, waar hoop je eigenlijk op? (behalve uiteraard dat moeder en kind gezond zijn) Hengst? Merrie? Kleur?
Het is al verkocht dus, super! De meeste mensen moeten met hun veulens leuren en jij bent het bij voorbaat al kwijt. Geeft toch wat te zeggen over de kwaliteit die je fokt.
Ja Marije wilde juist een hengst vorig jaar en idd dit jaar was het veulen voor de hengstenpappa die liefst een merrie wil, zal je net zien is het idd omgekeerd. Maar ik hoop dat ze opschiet voor de springfling Marije!
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-13 15:55
Vorig jaar hoopte ik idd op een hengstveulen om aan te houden als opvolger van Tibbs/Patton maar toen heb ik Deputy gekocht dus ik heb de opvolger al staan
charrr91
Geplaatst: 16-04-13 18:49
Volgens mij is ze het echt zat. Kom op Amy!
Steefjevos
Geplaatst: 16-04-13 19:01
Voor Dana hoop ik dat ze nog even wacht, maar ik zou het wel leuk vinden om dit jaar toch nog 1 van jouw veulens geboren zien worden via de webcam . Succes, laten we hopen op een mooi zwartbont hengstje!
met mijn geluk morgenavond half 8, zit ik halverwege
Jiwa
Geplaatst: 16-04-13 19:44
Steefjevos schreef:
Voor Dana hoop ik dat ze nog even wacht, maar ik zou het wel leuk vinden om dit jaar toch nog 1 van jouw veulens geboren zien worden via de webcam . Succes, laten we hopen op een mooi zwartbont hengstje!
Merrietje?
Nou Amy, alle tijd vanavond. Kommaarop! Morgenavond mag ook.