Ik lees nu al WEKEN mee, en ik hou het gewoon niet meer van de spanning, ik wil hier morgen een foto van Iris met veulentje zien!
abba
Geplaatst: 13-04-12 22:58
Bedankt aan iedereen voor de felicitaties, we zijn erg blij en trots op onze knappe venters dit jaar.
Voor de fotoliefhebbers, zijn eerste pasjes buiten
Kan hij 'bewegen' of niet??? Heerlijk ventje!!
Voor Redneck1 en Bassenqua - volgens mij komt vandaag of morgen de krant nog, dit is werkelijk uniek, een dag van je veulen genieten..... 7 pagina's erbij (helaas nog geen veulen..... maar dat komt)
schotjes
Geplaatst: 13-04-12 23:14
*zag de veulen foto en dacht: HET VEULEN IS ER!!!*
van iris dan... maar jij gefeliciteerd!!!
bartjeminoes
Geplaatst: 13-04-12 23:18
er zijn nu al zoveel veulens geboren behalve die van iris er is vast een heel mooi veulen in de maak
Abba, die poes is bijna net zo groot als dat veulen. Lijkt wel een panter Wel een superieur veulen. Gefeliciteerd!!
Suzanne556
Geplaatst: 13-04-12 23:32
Ik ben echt benieuwd.. Kom op Iris, je kan het! Pers je baby eruit!!
EllaBellaah
Geplaatst: 13-04-12 23:33
Kom ik terug van mijn werk........ weeeeeer niks....... Eerst klikte ik vol zenuwen dit topic aan maar inmiddels heb ik een 'het-zal-wel-weer-niet-zo-zijn' gevoel
Hoop dat jij en Jack snel even waak-af zijn.. En even de nachten kunnen doorslapen! Iris heeft jullie lang geneg laten wachten!! Denk dat ze echt een stiekemerdje is, op dat moment beginnen als je het niet verwacht of opmerkt
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-12 01:14
Daar ben ik ook bang voor Loran, ik durf amper nog bij huis weg Nogmaals als alles goed gaat hoef ik er niet persé bij te zijn maar ja...dat weet je nou nooit van tevoren. Lijkt me zalig, nachten doorslapen....wat is dat?
Van begin aan af aan meegelzen en ten eerste mijn complimenten voor het opknappen van Iris. En ik kan niet wachten om het veulentje te zien. Ik geloof dat heel bokt met jullie meeleeft en vol spanning afwacht.