Happinez,jij spoort echt niet Je had het over paar minuten moeten doen Maar fijn dat je het in dit topic doet
Bassenqua,je weet mijn voorspelling he,dan wordt het weinig slaap voor jou en mij
Voorlopig ga ik mijn bedje opzoeken......sms je als Iris bevalt?dan weet ik dat die van mij volgt.....
BraveSpots
Geplaatst: 01-04-12 00:10
1 april lijkt me een prima datum voor dit gekke veulen .
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-12 00:14
BraveSpots wat dat betreft zou het wel bij het veulen passen inderdaad, van mij mag het hoor
Ook midden in de nacht San ? Wordt je voor jan doedel wakker!!
Mensen ik zit ook in te storten en ga op één oor, Jack is over een uur thuis van werken dus die kan dan mooi voor mij bij Iris gluren, kan ik een paar uurtjes doorpakken.
sandra3235
Geplaatst: 01-04-12 00:15
ja hoor je mag smsen ik weet niet of ik t hoor,aangezien ik ook door birthalarms heen slaap
trusten.ik ga ook
Siamsmeesje
Geplaatst: 01-04-12 00:17
Weltrusten TS Ik hoop echt dat ze het vandaag waar maakt, en anders maar met pasen. Het moet ondertussen wel zo'n bijzonder veulen zijn dat er gewoon een bijzondere verjaardag bij hoort
ZET HEM OP IRIS
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-12 00:17
Oh vandaar dat René dat doet, wist ik niet joh. Jack gaat ze nu ook steeds verslapen, niet zo raar natuurlijk na 7 of 8 weken gebroken nachten. Weet echt niet meer hoelang we aan het waken zijn.
Ts heb je haar al eens verteld dat ze geen olifant is, en dus ook niet die draagtijd hoeft te hebben ? Je weet maar nooit, simptonen kloppen aardig, buik is er dik genoeg voor
Tsja dan ga ik nu ook maar voor een paasveulen en een derde topic, kom op medebokkers dat derde topic moeten we kunnen halen. Iris daar moet je nu maar even op wachten hoor, wij wachten ook al zo lang op jou
ah nee nog niet!? iris paasartikelen zijn nu ook alk in de winkel dus een paasveulen kan d`r ook wel nu uit
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-12 08:50
Goedemorgen, het is prachtig mooi weer dus wat dat betreft......ben alleen bang dat Iris andere plannen heeft!! Alles weer rustig geweest vannacht, niks geen andere dingen.
-Mondy_ alle seintjes zijn er inderdaad maar daar houdt Iris het bij.
Foss, uier is aardig gevuld maar spenen doen totaal niet mee.
Mri diva gedrag noem ik dit, iedereen zo laten wachten.
Mri
Geplaatst: 01-04-12 08:59
Bassenqua schreef:
Mri diva gedrag noem ik dit, iedereen zo laten wachten.
En gelijk heeft ze! ach, zolang het veulen hoog en droog zit kan e niks anders dan wachten he
horzlover