ik hoop dat ik hem nog kan bellen voor hij vertrekt
tanc
Geplaatst: 12-04-12 23:08
ja zo is het. Maar het eind is inzicht en dan ben je al het waken zo weer vergeten. Ik kan het me al niet meer herinneren. Grapje, ben nu pas de donkere wallen onder mijn ogen kwijt maar wat krijg je er toch wat heerlijks voor terug.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-12 23:09
Desert staat trouwens op een hele andere plaats te slapen nu,..daar ben ik blij om,want op mijn cam heb ik haar heel goed in beeld
Happi,..Je komt al lang op visite in mei of kom je ervoor ook????
Mei is al bijna toch ?
Bassenqua
Geplaatst: 13-04-12 00:11
Hangt er vanaf of het begin Mei of eind Mei is.
Trusten Sandra, ben benieuwd wat er gaat gebeuren vannacht. Meiden staan er nu rustig bij.
Mariska80
Geplaatst: 13-04-12 09:30
De dames houden het goed vol. Jullie zullen vast morgen niet gaan komen Bij je merrie's blijven is ook belangrijker hopelijk schieten ze een beetje op
Bassenqua
Geplaatst: 13-04-12 09:35
Oh Sandra, ook nog niks ? Ik had toch echt het idee dat er wel wat geboren zou zijn bij jullie afgelopen nacht. We hebben nog een dag en anders inderdaad geen HK voor ons Als ze dan maar wel geboren worden morgen.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 10:05
nee nog niets,ook wij hadden zeker Desert verwacht....
Neen dat wordt morgen geen hk voor ons,ook niet als er iets geboren wordt vandaag,geef ik de zorg van de veulens ook niet gelijk over aan de kids.... Jammer maar helaas,dit gaat voor..... Ik zou mezelf nooit vergeven als er iets gebeurt in die paar uur en een ander geef ik die verantwoording niet......
Aww San, flink balen dat je nu niet naar de HK kan! Maar je hebt gelijk hoor, ik zou zelf ook niet weg gaan! Succes met waken, hopelijk houden de dames ons niet al te lang meer in spanning!
Het veulen van Desert is er nog niet klaar voor, had na het bekijken van de cam gisteren niet het idee dat het vanacht ging gebeuren, misschien voorgevoel. Denk wel dat Desert eerst gaat net als Sandra. Ik heb 17 en 18 mei vrij van stage (hemelvaartsdag en dag erna atv) misschien dat we dan een van die twee datums kunnen plannen Sandra?
Bassenqua
Geplaatst: 13-04-12 12:38
Ach Sandra, volgend jaar weer een HK en dan moeten we heen, Orion moet terug komen. Ik blijf ook thuis hoor, Mariska bood aan om op te passen en ze heeft ervaring genoeg maar ik wil niet ver en lang bij huis vandaan nu, sta daar hetzelfde in als jou hoor, zo belangrijk is het nu ook weer niet.
Ja ik had eigenlijk ook wel een veulen bij jullie verwacht vannacht, ppffff ze is echt solidair aan Iris, nooit meer zulke dingen zeggen hé!!!
Twinklestar
Geplaatst: 13-04-12 13:23
Oh boy , als ik dit allemaal weer zo lees komen de herinneringen van mijn laatste fokjaren weer in me op. ( laatste veulen was Treasure en die is nu bijna 4 ).
Je vraagt je toch af waarom wij dit ons , en de merries, steeds weer aan doen .
Maar ja..........als er dan weer zo'n klein wurm op wiebelbeentjes voor je staat dan is de ellende van het wachten zo weer vergeten he .
** maakt voor zichzelf een aantekening om dit bericht volgend jaar zeker nog eens door te lezen als Meesje moet gaan bevallen **
Geduld is een schone zaak
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 20:02
update:
Desert is vandaag niet zichzelf,heeft (voor?)weeen zo te zien,ik ben er al heel de dag geweest,dan wilt ze naar binnen,komt ze van de wei voor haar stal staan,dan wilt ze weer naar buiten,dan liggen en zachtjes druk op muts,ze kroelt zich gek bij Wynn en Keet,zit duidelijk te werken allemaal....
Arme dames hebben het zwaar.. Ben benieuwd of ze vannacht dan door zal zetten! Succes en sterkte in ieder geval met waken! Ik duik nu lekker vroeg mijn bedje in.. morgen vroeg op...