ze moet eigenlijk nog ff een paar uurtjes wachten...Las dat Marije wel zou willen dat ze morgen bevalt, is wel een gave datum idd! Morgen zijn wij wel 1 jaar in ondertrouw, terwijl we bijna 4 jaar getrouwd zijn!
Morgen een onvoldoende voor mn Toetsen denk ik hihihi, Volgensmij is het veulen gezakt ? Haar buikvorm is heel anders.. veel dieper. Maar dat kan aan mij liggen. Het gaat wel snel gebeuren.. want volgensmij heeft ze nog nooit zo vaak op 1 dag gerust ? ^^ Hopelijk morgen, op mn mama dr verjaardag !
het leek wel of ze net aan het persen was. je zag haar staart steeds iets naar achter gaan en ook haar buik trok ze wat samen.
Sorry dat ik zo kom binnen vallen, maar ik zag opeens de link en dacht ga even kijken. Ik wist niet dat ze al elk moment zou kunnen bevallen. Maar zeker gezien julie berichten, zal dit niet lang meer duren. Spannend hoor
Is er trouwens iemand die deze bevalling op gaat nemen ? ik wil het namelijk niet missen als het snacht's is !
Maydine
Geplaatst: 28-02-12 23:29
De andere 3 bevallingen van Marije haar dames heb ik allemaal net op het nippertje gemist.. Flink balen.. Ben benieuwd of ik deze dan wel mee zal kunnen maken!
Vind haar nu aardig rustig trouwens....
MarijeR
Geplaatst: 28-02-12 23:32
Eydis schreef:
Mooie voortekenen, wat voor tekenen geeft Misty altijd Marije, ken haar niet.
Nee het wordt haar 2e veulentje maar ik heb haar vorig jaar gekocht. Ik heb deze week nog even nagevraagd bij de vorige eigenaar en vorig jaar kreeg ze een goed uier en wax. Dat heeft ze nu ook dus wat mij betreft.... Over 1,5 uur is prima Misty. 29 februari lijkt me een hele mooie datum