Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marietje27 schreef:Gefeliciteerd, het kon ook bijna niet anders, ze zag er erg drachtig uit.
Dat heb je goed gedaan, twee halen één betalen.
Je hebt nog steeds niet gezegd hoe oud ze is, misschien heb ik er wel overheen gelezen (of je wilt de leeftijd niet zeggen, daar heb ik dan ook begrip voor).
Needje schreef:noudy schreef:Maar kreeg een berichtje van de vorige verzorgster geloof ik is me niet helemaal duidelijk want had gevraagd of ze wist of ze op stal kon want had dat geprobeerd en raakte ze helemaal in paniek bij hun dus blijkbaar niet maar ze schreef ook dat hij langs een hengst in de stal stond dat vond ik wel een beetje raar heb daar geen hengst gezien toen, maar blijkbaar hadden ze zelf wel degelijk een hengst.
Wat?
noudy schreef:Ja beetje raar uitgelegd iemand bij de vorige eigenaren uit de straat heeft haar ook verzorgt daar en zei dat demelsa bij hun langs een hengst in de stal stond, maar heb wel paarden daar gezien maar geen hengst alhoewel werd er achteraf ergens in een stal wel vrij zenuwachtig moet ik zeggen dus waarschijnlijk hebben de vorige eigenaren zelf een hengst op stal zal het daar waarschijnlijk van zijn.
noudy schreef:Ze is al ouder ze is 19 jaar en zoals ik begrepen heb heeft ze al meerdere veulens gehad maar wanneer en hoeveel zou ik niet weten
potverdikkie schreef:noudy schreef:Ze is al ouder ze is 19 jaar en zoals ik begrepen heb heeft ze al meerdere veulens gehad maar wanneer en hoeveel zou ik niet weten
hi, dan gok ik erop dat dit haar bouw is. Ik heb de verdere berichten nog niet gelezen, dus misschien zeg ik nu wel iets heel doms
anneliesdj schreef:Hihi, dat dacht ik wel, hoe lang moest ze nog volgens de veearts? (heeft ie toch wel gezegd?)