Ik was al aan het zoeken naar je crowdfunding maar gevonden hoor: gewoon in je onderschrift

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:En dan ook foto's met een hoefafdrukje voor mensen die te ver weg wonen, alsjeblieft
Cheytjuh schreef:Dat hoop ik ook, die grote flappers van haar![]()
Als vrijdag de foto's goed zijn mag ze inderdaad opbouwend los in de binnenbak. Daar kijken we allemaal naar uitIk heb van vriendlief een heel leuk halstertje gekregen, zal eens kijken of ze daar mee akkoord gaat morgen
Iedereen die nog een rondje donatie heeft gedaan: Onwijs bedankt
Cheytjuh schreef:Ik heb de rekening inderdaad op de crowdfunding site gezet, het was ook zeker niet bedoeld om te klagen hoor, ik ben ontzettend dankbaar dat ons feeksje het zo goed doet en ze heeft zo alle kansen gekregen.
Een investering in de toekomst, zeker![]()
Ik ben eigenlijk bijna niet meer nerveus voor vrijdag, haar kansen zijn eigenlijk hetzelfde als een 'normaal' veulen op dit moment, wat betreft ontwikkeling. Haar benen zien er prima uit, er is zo van buiten geen gekkigheid te zien op de gewrichten achter (die zijn het meest risicovol geweest, maar waren in de tijd bij de kliniek al aanzienlijk verbeterd)
Op dag 1 was de prognose natuurlijk slecht, ze had 10/15% kans werd gezegd op overleven. En als ze het zou overleven, gaven ze aan dat ze niet durfden te zeggen of het een gebruikers/sportpaard zou worden in de toekomst. Alles hing af van de gewrichten.
Toen we haar meenamen naar huis werd er al positiever over gepraat, ze gaven haar minimaal 50% kans op gebruikerspaard (zover ze dat natuurlijk kunnen inschatten) op basis van de foto's en de ontwikkeling van de gewrichten.
Nu vrijdag weten we dus of het allemaal helemaal voldoende ontwikkeld is om lekker los te mogen in de binnenbak , ik sta er zelf wel positief in![]()
Alvast een video voor jullie van onze wijslip![]()
[ Video ]
De rest komt vanavond hoor