wortel115 schreef:Arie is aan het leren netjes op de wasplaats te staan. Eerder vond hij dat niks met de rubber matten op de grond. Zetten jullie je jaarlingen al vast? Arie heeft met 3 maanden oud een ongeluk gehad met als gevolg een hersenschudding. Uiteraard zijn we bij de dierenarts geweest en hij lijkt helemaal goed nu, maar ik ben toch een beetje huiverig om het vast zetten te oefenen. Ik ben bang dat mocht hij gaan hangen hij misschien sneller iets kapot maakt of zit ik me nu zorgen te maken om niks? Er was namelijk niks te zien op de röntgenfoto’s.
[ [url=m/dneuyw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mKq551.jpg]Afbeelding[/url] ]
De suggestie is inderdaad al gegeven, maar ik zou oefenen met het touw door de ring heen. Mijn jaarling staat eigenlijk al vanaf jong vast. Op dezelfde manier geoefend en vervolgens ben ik haar lekker naast moeders vast gaan zetten.
Ik ben vorige week een week op trektocht geweest met merrie en jaarling. Dagelijks ongeveer 20 km afgelegd en de nodige media aandacht gehad. Mijn merrie vond het mentaal zwaar maar de jaarling hield zich fantastisch! Ze vond het heerlijk om zo op stap te zijn.