Koper gaat snel he!
Gisteren wel foto's gemaakt maar ik ging echt kapot van de migraine dus ik had ze nog niet gepost.
Merlin heeft me vanacht redelijk laten slapen dus ben nu weer fit gelukkig.
We hadden een stukje wei afgesloten omdat Nim het zand wat daar lag ging opeten. Ik verwacht dat ze die fase ondertussen voorbij is dus toen Vu en Kruse naar hun dieetwei waren vertrokken hebben we dat stukje weer open gedaan.
Voor Nim de eerste kennismaking met hoog gras, dat is handig want daar hoef je niet zo voor te bukken

Kirs had eigenlijk niet zo veel zin om het gras te delen, dus die zorgde mooi ervoor dat er soms wat gelopen werd ipv alleen gegeten. Mooie kettingreactie, Kirs zet Relpda aan het lopen en daardoor gaat Nim dan weer mee stuiteren.

Staart erop en huppelen maar

Uiteraard moet er tussendoor ook wel gegeten worden.

En even inchecken bij Mens

Vu was ondertussen uitermate zielig omdat zij niet mocht snacken. Ik heb het er dit jaar erg moeilijk mee om het gevecht tegen het vet te winnen. Dus sorry Vu, maar geen grammetje meer dan nodig is voor jou.

Nim checkt ondertussen ook even in bij moeders.

Relpda krijgt het meeste eten, maar die doet ondertussen ook goed haar best om de meeste calorieën te verbranden.

En Nim werpt nog even een laatste modellenblik over haar schouder als Mens weer afdruipt om verder te gaan met poepscheppen.

En dat waren er alweer 15 haha, ik heb er nog een paar. Die zal ik wel in een ander bericht nog neerzetten.