Mijn stiefvader en moeder zijn drie weken weg dus alleen gsm foto's.

moeder is een prima schuurpaal.

Met zijn lelijke mensenoog.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Neon schreef:Lol ook hij snapt de kleur palomino niet helemaal hè![]()
Hij heeff een heerlijk kopje
als ik nog eens fok met kans op palomino krijgen ze een foto in de stal. 
Ayasha schreef:Morganlefay schreef:Iets met kleurendoof.![]()
![]()
![]()
Nu hebben mannen statistisch gezien wel meer kans op daltonisme. Dus Joy heeft wellicht nog een uitvlucht. Maar Rêve niet...
die is erfelijk belast en kleurenblind... arm diertje
Neon schreef:Ayasha schreef:Nu hebben mannen statistisch gezien wel meer kans op daltonisme. Dus Joy heeft wellicht nog een uitvlucht. Maar Rêve niet...
Rêve heeft en volgt haar eigen regels... Joy kan er niks aan doendie is erfelijk belast en kleurenblind... arm diertje
niet perse beter want dan staat je stal dus onder water omdat ie af gekeken heeft waar ik de kraan open draal, maar hij is iig minder suïcidaal dan Rêve op die leeftijd was, wat beter is voor mijn hart.
.) maar hij communiceert ook veel makkelijker. Rêve is een enorme binnenvetter. Vergeleken met haar heeft Joy zijn hart op zijn tong kwa lichaamstaal en communicatie. Ayasha schreef:Neon schreef:Lol ook hij snapt de kleur palomino niet helemaal hè![]()
Hij heeff een heerlijk kopje![]()
als ik nog eens fok met kans op palomino krijgen ze een foto in de stal.
Ik vind dat hij al best die hengsten-kop heeft. Beetje die arrogantie die zo typisch hengst is.
Het is mijn man die perse een palomino wil hoor dames.
Ik heb eigenlijk altijd al een lichte valk gewilt.
Maar dat gunde Rêve haar moeder me niet.
Verder is ie helemaal prima
Het gaat iig geen iel ventje worden nee. Het veulen is er inderdaad van af, nu is het echt al een klein paardje.
Inmiddels is hij groot genoeg dat we er op vertrouwen dat hij niet onder de draad door gaat rollen. Bovendien heeft hij al kennis gemaakt met de stroomdraad in de weide met planken dus hij snapt ook dat draad "ho" is.
).
Tenzij het echt een levensgevaarlijke draak wordt blijft hij intact. Zo lang hij voor ons handelbaar blijft is er geen reden om hem te castreren. En gecombineerd hebben mijn man en ik wel e.e.a aan ervaring... Dus als deze gecastreerd wordt dan zal daar een hele goede reden voor zijn.. Of je daar dan mee moet willen fokken laat ik op dat moment aan jou over maar dan weet je iig dat als ik je laat weten dat er een castratie komt, dat hij of iets medisch heeft gehad, óf het is zo'n klotebok dat de honden er geen brood van lusten. 
Ik heb weinig issues met moeilijke karakters, zolang ze niet gesterkt worden door testosteron maak ik me zelden zorgen over of ik ze opgevoed krijg.
Hengstig of niet maakt bij haar niet zoveel verschil.
Als ik rijd merk ik het omdat ze dan net iets meer tegen mijn been plakt maar verder niet.
pien_2010 schreef:Maflinger_S schreef:Ik neem genoegen met een leuke date voor deze leukerd met mijn allerleukste. Over een jaar of 3 (als ie dan nog intact is, anders moet het eerder).
Dat vind ik wel goed

dat moeten we nog even uitzoeken
moet ik een bemiddelaar vragen dames?