de dames die je corrigeerde zijn inderdaad degene die juist normaal reageerde.
Ik zal binnenkort eens kijken voor een nieuw topic, maar momenteel begint hij een beetje naarling te worden haha.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
de dames die je corrigeerde zijn inderdaad degene die juist normaal reageerde.
en erg lui
Ik zal vd week wel eens kijken of die beetje leuk wil kijken voor de camera en hem eens meten
maar verwacht niet teveel actie want hij is echt lui, alleen voor eten tilt die zijn koppie op van ooh lekkur!!!
Maar goed, ook met paarden is het natuurlijk wat de gek ervoor geeft...
Ik vind het best een leuk beestje om te zien. Leuk kleurtje ook, misschien niet de meest fantastische bouw, maar je weet nooit hoe 'ie gaat opdrogen. Snap ook de ophef over het verkopen niet zo. Lante schreef:Hoe voorspelbaar... Ik vind het echt te triest voor woorden, dus voor mij geen popcorn.
Pure broodfok dit.
xxCYNNxx schreef:Lijkt me logisch. Doen zoveel fokkers he. Merries houden(of toch in ieder geval een aantal voor de fok) en hengsten worden verkocht(al dan niet als ruin). Valt bij anderen ook niemand over, dus waarom het in dit specifieke geval dan ineens broodfok is![]()
Bovendien heeft ts de afgelopen dagen meer dieren te koop gezet...met zo te zien vol mini papier...maar dat is blijkbaar wel ok.