Ja ik las het net dat is wel jammer, maar als ik in de toekomst andere veulens fok krijgen die ook het achtervoegsel Amín. Ik snap dat je er dan aan moest denken, ik ben best ontwikkeld denk ik qua geschiedenis maar deze wist ik niet.
vind de naam nog meer passen, een wereldveroveraar, hij is alvast begonnen met Bokt en het lukt hem nog ook wanneer begint de veulenverkiezing want wil dolgraag mijn stemmetje uitbrengen.
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-14 21:19
oktober denk ik? Ben zeer benieuwd naar de uitslag maar die duurt nog langer leuk dat hij zoveel harten verovert
er komt een topic waar mensen hun veulens met foto aan kunnen melden, daarna komt er een topic, apart voor merries en hengsten, waar je op 2 kan stemmen. (2 hengsten, 2 merries). ik mag geen stemmen werven dus weet niet hoever ik er op in mag gaan
Hij oogt nu al zooooveel meer volwassen Wijze blik heeft hij!
MirandaMalik
Geplaatst: 29-09-14 16:17
Zo zie je heel duidelijk dat verschil ook in body! Wat gaat dat snel hè! En ik dacht helemaal niet aan de dictator, terwijl dat wel in mijn tijd was..er zijn er veeel meer die zo heten, anders kun je overal wel wat op vinden. En trustworthy is toch mooi!
Ik vind het een beetje lastig, dat weekend komt er ook al een bokker op bezoek. Wordt wel druk dan maar het zou voor mij wel kunnen. Even afwachten wat de anderen zeggen Misschien wil pp het ook geen maand uitstellen om haar eigen paarden te zien.
8 november wordt het voor mij toch ook niet. Mijn veulen gaat de week er na waarschijnlijk weg. Ik ga sowieso 17-18-19 oktober naar Groningen. Misschien vindt mijn vriendin waar mijn paarden staan het leuk dan op bezoek te komen bij jou Katja.