Eeeeeeeuwenlang stil meegelezen, en wat was het een verassing toen hij kwam. Schitterend veulen, mooie naam, interessante kruising, ik ben verkocht!
Wat een herkenbare reactie! Ben namelijk ook altijd van de meeleesstand, maar je heb inderdaad een toppertje gekregen! En je wilt niet weten hoe snel de komende jaar gaan. Voordat je het weet zijn ze volwassen
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-14 22:29
ik voel mij gevleid, vooral door de mensen die de kruising zo geslaagd vinden en hem zo mooi gelukt. Hij is mijn allereerste eigen fok en ik heb er goed over nagedacht, jullie maken mij nog trotser dan ik al was. Ik zou zo gaan overwegen de combi te herhalen
Nou ik wist al direct dat het een leuke combi was, ik vind Set en Sam goed bij elkaar passen! En dan komt er natuurlijk een heel leuk veullie uit! Maar je bent vast ook nieuwsgierig wat er uit zo komen als je een andere hengst zou kiezen!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-14 17:20
Klopt anders wordt het een Arabische hengst
vandaag lag Ilya plat te dromen en zonnebaden en ik heb er lekker lepeltje lepeltje aast gelegen Lief beest. Volgens mij droomde hij want hij hinnikte al liggend met zijn ogen dicht