Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dees schreef:Citaat:Het beest is nog veulen.... Wacht eens af je zult zien dat er iets leuks uit gaat komen
Zo ze als veulen zijn, zo zullen ze als paard ook zijn.
De verhoudingen veranderen niet meer zoveel hoor.
Hoop dat ie snel dichter bij huis komt zodat je lekker met 'm aan de slag kan Jiskaa schreef:Oow wat zijn we met z'n allen weer volwassen zeg, poeh poeh.
TS, ik was altijd een stille meelezer en ik vind 'm leuk geworden, of ie nu wel of niet binnen het fokdoel past. En als ie bij de slager belandt, wat dan nog? Jouw keuzes, jouw verantwoordelijkheid. Gelukkig ben je er zelf blij meeHoop dat ie snel dichter bij huis komt zodat je lekker met 'm aan de slag kan
piezze schreef:Een goeie d met beste gangen en mooie bouw die zie ik niet bij bossen voorbij komen hoor op marktplaats maar goed ik zal wel gek zijn. Knap als je aan de hand van deze fotos dit paardje al kan beoordelen. Niet iedereen vindt stamboek het allerbelangrijkst. Ik ken de ts niet maar kan me voorstellen dat de hardheid van een mini en de asngen van een goeie kwpn wel een leuke combi kan worden. Leuk kleurtje erbij en als het voor eigen gebruik is, waarom niet? Paarden zien er verder gezond uit en twee veulens op de wei, wat wil je nog meer? Stamboekveulens kunnen ook mislukken, garantie krijg je nergens en ts heeft alvast het dekgeld uitgespaard. Ik vind het wel een leuk expiriment.
Goudlokje1 schreef:Absoluut niet mee eens. Mijn merrie was als veulen echt spuuglelijk, terwijl ze als 3-jarige perfect in lengte, hoogte en wat dan al niet was. Indd, het is nog een veulen, nog niet veel aan te zien wat hij gaat doen als hij mooier uitgegroeid is.

)
Peer12 schreef:Ts, ik heb zo af en toe je topics gelezen, maar nooit gereageerd...
Wilde nu wel ff zeggen dat je een fantastisch veulen hebt (maar dat wist je al)
Hij is erg mooi geworden en wordt later vast een geweldige pony!
Ik heb bewondering voor je, omdat je het aandurfde deze kruising te maken. Daar was lef voor nodig. Het was helemaal jouw keuze en ik hoop dat Rum geworden is waar je op gehoopt had!
Om eerlijk te zijn kan ik jouw keuze ook best begrijpen. Tenslotte ben je ook weer niet helemaal de eerste die deze combi maakt. Sterker nog, de mini komt ook ergens vandaan...![]()
Hoe dan ook, jouw paardje. Mijn advies; ga ongelofelijk van hem genieten! Voor je het weet zijn ze groot... Enne, blijf je nog wel foto's posten? Dan kunnen stille meelezers zoals ik ook meegenieten....
(Ik heb er geen antwoord op gezien, haha)
!