Hihi dank jullie wel Om terug te komen op mijn vorige post: Hij meet nu 1,25. Wat gaat de tijd toch snel! En met dat mooie weer nou verhaard hij nóg sneller!
Ondeugend ding is het. Mij twee keer laten poep scheppen want bijna volle kruiwagen omgooien is lollig
Dank jullie wel voor de lieve reacties! Op die van Maikeltje na dan Haha!Ik zal morgen mijn camera er weer eens bij pakken omeven een update te geven hoe hij er nu uit ziet Hij is tevens ook officieel échte hengst sinds afgelopen week!!! Gelukkig weet hij zelf nog niet wat hij er allemaal mee kan.
Ben ik zo lief baasje? Klaar voor de start?! ZoeffffffIn de achtervolging!Over de gigantische sloot! (een plasje.. )Ohnee Indah is door dat ''enorme'' obstakel ver achter Maik geraakt! Maar hij geeft niet op Nog een obstakel!Hij komt al dichterbij!Inhaal manouvre! Maar Maik geeft niet zomaar zijn eerste positie op! Ohneeeee Maik op de 2e plaats!Foto Finish! Menneke is trots op zichzelf Even zijn stoere kant laten zien (En ja, die stenen heb ik ook gezien, hoef ik dus ook geen commentaar op )Nee ik ben toch schattig
Gekke beesten. Dag en nacht op de wei en dan gaan ze in de bak "los" Die sporen echt niet Fotofinish is ook leuk!
Weer wat fotootjes van het Monsterduo! De 2 ontembare wilde hengsten van Brabant!Maik op z'n grootst! (Helaas wazig, maar toch leuk)
Hahah die laatste foto! Die 2 andere paarden staan er heel rustig bij van 'ja die twee? Ach, doen ze vaker, niks aan te doen..' XD!
Haha ja Ellen, Maik is weer helemaal puber!Nee Nikki, de dames zijn niet zo gecharmeerd van die 2 gewelddadige hengsten haha!
De grootste dame doet graag dutjes met die kleine, maar vervelen mag ie niet bij haar, dan begint ze te piepen Geweldige foto's weer!