Haar hartslag is nu al even in de 60 ben het even kwijt maar deze merrie stond wel vaker hoger in de hartslag toch? Of zou zit een klein zetje in de goede richting zijn? Haha wil me toch wel een beetje verdiepen in die hartslag voor tijdens en na de bevalling voor dat ik straks ook weer eens een merrie heb die moet bevallen en dit toch wel een heel betrouwbaar iets gaat zijn... Maar wil ik wel alvast een beetje huiswerk maken vandaar...
Dank je wel, Dacht iets te hebben gelezen een poosje geleden over een paard dat een wat hogere hartslag had maar kon het nergens meer plaatsen haha maar dat zal haar geweest zijn. Ze ziet er verder ook gezond en goed uit zo op de cam dus zal vast goed zijn... Mijn hart slaat ook veel vaker als die van mijn vriend dus zal bij paarden vast ook zo werken... Heb je haar hartslag ook gemeten zonder dat ze drachtig is? En is ze dan ook wat hoger of ligt het dan weer wat lager? Haha wat een vragen allemaal... Sorry maar vind dit wel heel interessant...
Ach ze is gezond en gelukkig zijn niet alle paarden het zelfde toch? Helaas vandaag geen knappe schimmel op mijn scherm mijn laptop word steeds zo warm dus heb hem maar even uit gedaan voor daar ie straks door brand ofzo... Morgen weer een kans...