Ze heeft ook echt een erg leuke bles. tis net een dikke druppel. Nu nog lekker goed uitvouwen. Heeft zij ook heel dik haar? Ben je dit weekend thuis???? Kom ik een bakkie doen en veulen knuffelen.
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-13 14:36
Stal hd, morgen ben ik thuis, Zondag de hele dag weer druk.
Net weer terug van de fotoshoot met de paps van de kleine, Orion was erg mak in tegenstelling met hoe hij normaal is, viel niet mee om zijn aandacht te krijgen In het water was grandioos, dat vind hij zo mooi, hij zocht ook echt het diepe op om te kunnen zwemmen. Toch heeft Nyckle nog mooie plaatjes weten te trekken. Nu nog wat geduld voordat ze klaar zijn, ben zo nieuwsgierig.
Knappe Orion, ik vond het een geweldig model, zelfs als hij slaperig is staat hij nog mooi op foto, haha! Als je nou mijn linkjes uit de PB pakt Esther, hoef je ze ook niet te uploaden en blijft de kwaliteit nog beter
Tosadog
Geplaatst: 03-06-13 13:17
Ik heb het altijd over Orion gezegd: ik houd niet van Appaloosas (tja..smaak ) maar hij..daarvoor maak ik graag een uitzondering, wat is het toch een plaatje van een hengst!
Hij heeft gewoon onwijs veel uitstraling. Meer dan woooooooow kon ik op FB niet uitbrengen. En met de foto's van Nyckle erbij, wat een verschil in kwaliteit trouwens, kom ik op wooooooooow²
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-13 20:02
Onderweg naar de kliniek in Wolvega, kleine meisje is niet in orde!!