Cynthia82 schreef:Luckystory! Had je me dat niet eerder kunnen vertellen? Ik heb daar helemaal niet bij stilgestaan, maar nu je het zegt!! O nee, wat nu?? Heb jij al iets bedacht?
Hoewel... het halstertje van haar broer die ze vandaag om had, staat haar toch wel erg schattig!
Een paar weken geleden heb ik bij Divoza een roze veulenhalstertje gezien met zilverkleurige sterretjes aan de zijkant, zo schattig!! Mijn verzorgster wilde hem toen kopen, maar dat mocht niet van me, want dan zou het vast alsnog een hengst worden
Maar nu krijg ik hem van mijn moeder en haar man, dus ik ga hem morgen ophalen. Die staat vast ook leuk!
Ja, roze kan volgens mij wel.

Zeker nu ze nog zo bleek is. Hoe donkerder valk, hoe moeilijker het wordt.
En felle kleurtjes zoals rood en blauw, gaat ook nog. (Ik heb momenteel voor mijn beide valkjes rood-blauwe halstertjes. Het zijn een jaarling en een tweejarige, dus over dekjes en dergelijke moet ik mij gelukkig nog geen zorgen maken. Dat zijn zorgen voor later.

En wit kan ook, maar dat wordt snel vuil natuurlijk. En zwart is zo saai...
Maar alles wat pastel is, of gelig of bruinig etc... past echt niet qua kleur. En waar hangen de rekken vol mee momenteel?... allemaal pastel en bruin-geel-oranje tinten

Ik stond laatst nog te mopperen over die 'verdomde kleur' in de halster-afdeling van de ruitersportshop en dat ik niets naar mijn zin vond. Het winkelmeisje snapte er niet veel van, geloof ik.