Het is bijna zover... Joy tv 2013..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_28

Re: Het is bijna zover... Joy tv 2013..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 22:03

Nou pffff uier begint eindelijk te groeien!!
Was niet echt duidelijk op de foto te zetten, maar hij is zeker voller en wat meer 'gezakt' zeg maar.. Ik ben na deze week 2 weken vrij... zou mooi zijn als ze het dan zou doen.. maar vrees dat het nog wel eens later zou kunnen worden (is ook logisch, is pas 10 mei uitgerekend :D :D).

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:05

"voor wie haar niet kent"

Hoe kun je Joy nu niet kennen. Ik volg dit jaar weer, wat ziet ze er super uit. Succes Joy en TS!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:10

mariska kan gewoon niet wachten om het kleine ukkie te zien..
wat hoop je zelf eigenlijk wat het worden gaat mariska??

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 22:16

Van mij mag het een copy zijn van vorig jaar, maar dan levend... Dat was zo`n mooi meisje, effen bruin silverdun.. Maar levend en gezond is het belangrijkst..

Ik ben zooo benieuwd hoe Joy zal reageren als ze eindelijk een levend veulentje heeft.. Ze was zo`n goede moeder voor vlekkie (het pleegveulen dat na 2 dagen alsnog doodging).

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:36

Na alle verdriet van vorig jaar duim ik zeker mee voor een voorspoedige bevalling en een gezond veulen. Weet niet of ik wel naar de camera wil kijken. Afgelopen keer met Joy was ik serieus in shock van wat er te zien was en ben dagen van slag geweest van de strijd die voor m'n ogen afspeelde.

Lees wel het topic mee :o

DaniellaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:46

SaskiaKa schreef:
Na alle verdriet van vorig jaar duim ik zeker mee voor een voorspoedige bevalling en een gezond veulen. Weet niet of ik wel naar de camera wil kijken. Afgelopen keer met Joy was ik serieus in shock van wat er te zien was en ben dagen van slag geweest van de strijd die voor m'n ogen afspeelde.

Lees wel het topic mee :o

Goh, ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich het gebeuren van vorig jaar zo heeft aangetrokken. Mijn man en ik hebben die nacht ook meegekeken en hebben eigenlijk daarna niet echt meer geslapen en zeker ik ben er ook nog dagen mee bezig geweest. Zo zie je maar weer dat, zelfs al ken je het paardje en de eigenaren niet persoonlijk, dit toch een behoorlijke impact op meer mensen heeft gehad. Uiteraard is het voor Mariska en vriend vele malen erger geweest dan voor ons, maar het simpele feit dat zoveel mensen toen zo hebben meegeleefd, doet toch het vertrouwen in (een deel van) de mensheid toenemen.
Ik kijk heel af en toe op de cam, heb er vorig jaar bijna 3 weken aangeplakt gezeten, denk dat dat deze keer iets minder gaat worden en dat ik pas de laatste paar dagen echt kan gaan kijken :D
Lieve Joy, wij wensen jou en je baasjes een ontzetten mooi en vooral gezond veulentje toe, en dat wij (je trouwe fans) nog veel van je zullen zien en kunnen genieten <3 <3

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 05:08

Saskiaka en mamajella, herkenbaar hoor.
Mijn man werd op een gegeven moment een beetje boos zelfs. Ik wilde het zó graag zien, had laptop naast mn bed gezet en toen kwam die vreselijke bevalling. Mijn man kent me lang zat, ik ga liggen malen en kan niet meer slapen, en dat kon ik inderdaad ook niet....
Arme Joy.

dit jaar komt alles goed.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 06:23

Ik begrijp dat heel goed hoor!!
Ik voelde me zelfs een beetje schuldig dat ik jullie zoveel verdriet gegeven heb.. Maar dat was ook helemaal niet de bedoeling, we gingen met zijn alle leuk naar de bevalling kijken en zouden daarna een leuk veulentje hebben.. De realiteit werd anders, en liet maar weer eens zien dat "leuk" fokken niet altijd goed gaat. En voor jullie was het misschien nog wel erger dan voor mij, ik wist wat er gebeurde en was niet helemaal machteloos.. Ik kon helpen, voor zover dat ging.

Je hoeft je dan ook helemaal niet schuldig te voelen als je deze keer even overslaat.. Begrijp ik 100%!!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 06:43

Duim nog ff heeeeeeel hard voor Joy ! Dit jaar gaat het hopelijk goed komen !

miranda1967

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 06:51

Ik heb even op je profiel gekeken en ik vroeg me af of ik wel de goede had geopend omdat Joy niet in je lijstje met paarden staat ?
Ik ben blij dat ik de bevalling ook niet gezien heb toen want ik ken mezelf,beleef dat honderden keren in mijn hoofd .
Maar als je weet wat er mis is gegaan kun je daar wel op voorbereid zijn en als je het niet aan had gedurfd om haar opnieuw te laten dekken omdat er zoveel mis ging dan was ze nu niet zwanger geweest.
Ik ga dus uit van een normale bevalling en zou haar lieve snoetje wel eens willen zien als ze inderdaad een levend veulen krijgt ,dus ik kijk mee !

DaniellaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:29

Jeetje Maris, daar hoef jíj je toch niet schuldig over te voelen. We hebben er zelf voor gekozen om die cam aan te zetten en de lap naast het bed te zetten! En we hadden ook de keuze om er niet langer naar te kijken. Dat we dat niet deden was omdat we toch ergens bleven hopen dat het goed zou aflopen.
Heel jammer dat dat niet zo was. Toch ben ik "blij" dat ik het toen wel gevolgd heb. Joy heeft mij geholpen om een grote stap te zetten in mijn leven, een stap naar genezing. Daarom heeft de naam (en het paard) "Joy" meer betekenis voor me.

8AngelEyes8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 08:37

Wat een drukte op stal haha.. :P

Dragon16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 13:02

Ik denk dat alleen het onderschrift nog aangepast moet worden bij marestare. Staat nog dat hope op de cam is te zien. :p

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 13:30

Ik wil wel dolgraag de bevalling meemaken!! Juist omdat het vorig jaar niet helemaal
goedging en ik Joy weer als de prachtige, leuke, merrie wil zien i.p.v. Die merrie
waarbij de bevalling misging..

Ik denk dat Joy een hele goede moeder gaat zijn voor het veulen!

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:56

Ik heb die nacht vorig jaar ook slecht geslapen moet ik zeggen. Wekenlang gestaard naar de cam en ja hoor op het moment supreme zat ik te kijken. En als het dan zo zwaar gaat voel je je achter zo'n schermpje ook zo machteloos. En als dan ineens de cam afgeschermd wordt dan stopt je hart even en dan weet je dit is goed mis.
Maar het hoort bij fokken en mensen mogen ook best zien dat het echt allemaal geen rozegeur en maneschijn is en dat het allemaal helemaal nog niet zo vanzelfsprekend is.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:00

:D ik ga ook weer volgen :j

en deze keer moet alles goed gaan en er straks een geweldig mooi en gezond veulen naast lopen!

worden weer lange dagen achter de pc :j :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:24

De paardjes krijgen ETEENNNN

aeckker03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:38

leuk! joy is weer vol in beeld (etend) *D
alleen klopt het onderschrift nog niet. er staat dat het nog om Hope gaat en dat ze een maiden is :9

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:56

Ik ga dit jaar weer meekijken.
ik gun joy zo een schitterend en vooral gezond veulen.
Ik sluit me bij alle bokkers aan dat ik er ook nog mee heb gelopen, toen het mis ging en het dubbele verdriet toen haar pleegkind vlekkie ook nog overleed.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 21:29

koe staat al te wachten tot de paardjes klaar zijn en hij de restjes kan meepikken :=

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:55

ik volg ook weer! :j

Loran_Nolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 23:23

Maris, tuurlijk volg ik ook weer.
Ze ziet er goed uit!
Op na een zusje of broertje van de mooie merrie van vorig jaar. Was echt een pracht merrietje..
Nu komt er een mooi en blakend van gezondheid een levend veulen!!

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 21:12

Wil ook heel graag volgen maar bij mij krijg ik allemaal blokjes ipv beeld op de cam... Ga eens even heel goed kijken hoe ik het kan veranderen want knappe Joy willen we wel graag bewonderen...

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 22:06

Nou, een leuke update dan maar?? :D :D

ZE leeft nog, was net zo druk aan het bewegen dat heel Joy bewoog :D
En uier begint eindelijk een klein beetje de goede kant op te gaan!

Afbeelding

Ik heb merriebrok voor haar gehaald, misschien help het :P :D

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:24

Er zit idd. Vooruitgang in :)