Hoooo dit is dus een volledig broertje van Chevoye? Snel alle pagina's langs om alle foto's en video's van deze kleine wonder te bekijken!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-13 01:01
Joanieke,ja Nikan is de volle broer van Cheveyo en van Yuma Ik zal morgen eens kijken voor veulen foto's van die 2, wel kleurverschil,maar ze lijken erg op elkaar
Vandaag was de hoefsmid er en tien mama Blonde vast stond,nam Nikan zijn kans waar,hij is op onderzoek gegaan en heeft geknuffeld met Pepper en Kaylee door t hek,Blonde werd een moordmachine dus heb ik hem maar opgepakt en voor haar snufferd gehouden en daar lag hij lijdzaam te wachten op schoot onder t genot van kriebelende vingers,tot ze klaar was
Dank jullie en ja t liefst zou ik hem onder mijn armen mee naar huis nemen,op schoot en in bed maar ja blijft paard he ook al is hij klein,dus gewoon op stal,onder lamp en dikke laag stro maar wel bij zijn mama
Wat is Nikan goed gelukt! Hebben Wynn en Blonde goed gemaakt. Wat zal dat genieten zijn, weer zo'n klein humpie erbij. Nu de kou weg, het zonnetje erbij en jullie kunnen echt genieten.
Aah, dat filmpje, echt te schattig! En kan me voorstellen dat je jem mee wil nemen bed in. Maar goed dat je hem gewoon paard houd. Ook al is het een klein paard