Helaas houdt ze het kleintje nog helemaal voor haarzelf alleen en moeten we rustig afwachten. Gister nacht was ze wel weer nat van het zweet, maar overdag heeft ze gewoon lekker staan eten. Ze heeft het zwaar, maar ze laat ons toch nog even wachten ben ik bang.
Poeh wat een bolletje zeg!!! Als die buik nog verder naar de grond zakt kun je er wel een skateboard onder hangen om het schuren over de vloer tegen te gaan
Klopt YamaSaki, alleen op haar uier afgaand verwacht ik het zeer zeker nog niet. En inmiddels is ze zelf ook alweer een paar dagen gewoon rustig. Hiervoor heeft ze een paar dagen onrustig gestaan, veel zweten, liggen, platliggen, opstaan en rondlopen en dat in de herhaling. Haar banden waren ook al enorm slap. Inmiddels doet ze dus weer "gewoon" en dat samen met haar uiertje verwacht ik het inderdaad niet meteen. Omdat we helemaal niets weten kwa dekdatum houden we haar wel heel goed in de gaten. Je hebt er soms van die fopmerries tussen zitten die toch stiekem met een compleet leeg uier ineens beginnen te bevallen.
Hmm ze houdt jullie inderdaad wel lekker bezig zo te horen. -Kan atm niet meekijken met de cam - Even goed in de gaten houden inderdaad, en als het voor je gevoel niet lekker zit, kan je altijd een extra keer laten controleren Maar fopmerries heb je ook ja...of van die merries die in een paar uur ineens een uierpartij krijgen...en hoppa veulen ernaast
Als wat niet lekker zit? Vertrouw het verder wel hoor, het is nu gewoon wachten tot wanneer ze er zelf klaar voor is, of beter gezegd, het kleintje De cam hebben wij niet openbaar online staan, alleen voor onszelf.
Ook ik ben heel erg benieuwt wat ze gemaakt heeft Zolang het maar gezond is en het een fijne geboorte is ben ik meer dan tevreden
Stiekem hoopte ik echt dat op pagina 8 allemaal lieve foto's stonden van een pasgeboren klein hummeltje.. maaarr we moeten nog even geduld hebben met z'n alle, ben benieuwd TS!!!
Hier ondanks rimpeluier toch een ietswat onrustig nachtje gehad. Arya had weer duidelijk last, schoppen naar haar buik, staartzwiepen en met haar hoofd tegen de stalmuur duwen. Ze baalt volgens mij dat ze niet meer liggend kan slapen want ze wipt steeds van het ene op het andere beentje. Vanochtend ging ze wel gewoon weer eten en net heet ze in haar stal staan slapen. (doet ze normaal nooit overdag, in haar stal gaan staan) Vind het echt sneu dat ze zo'n last heeft van haar dikke buik.